Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Det var hällregn tills vi var klara... Haha :D har verkligen vandrat med fotknölarna i lera hela dagen, höjdpunkten var när jag snubblade och föll framåtstupad med en gräsrulle i famnen. :p men nu är det klart och superfint. :love:

Gud vad kul att så många ville komma!! Håller verkligen tummarna för att det kommer att vara klart till sommaren. Kommunen skulle bara kolla igenom ansökningen en gång till, så på fredag har vi, pepparpeppar, nog bygglov och kan börja med grunden. :D

Men räkna inte med gräsmatta och fina rabatter... ;) inte för att det finns fina rabatter nu heller ifs :D

Jag och Tuva vill också komma :) Och parken zoo skulle vara hur kul som helst. Har inte varit där på hundra år :)

Samåkning låter fint. Jag har inget emot att köra långt :) Är precis som du upptagen i början av juli, den 13 åtminstone. Då är vi tärna respektive best man på ett bröllop.

Blir kanon det! Köra bil långt går bra för min del också, har kört Skåne ToR med finkan, gillar inte åka själv bara ifall det skulle hända något. Lär väl ha med mig minst ett barn också.

Fasiken, ser verkligen fram emot en träff!!! :bump:

Vi kommer gärna också nästa sommar (och på bröllopet såklart :D) om det blir något :), hoppas att ni snart har byt lovet klart.

Grattis!!! 'DÅ får vi två hänga ihop i vårmammor 2012!!!

Själv fick jag träffa läkaren i dag. De halverade min blodtrycksmedicin då jag hade väldigt lågt tryck. Plus att jag nu ska äta trombyl för att förhoppningsvis slippa få ett tillväxthämat barn.

Vi vill också komma!! :) rabatter är det nog bra att ni inte har för Milton gillar att plocka och tugga på blommor :D hoppas ni får erat bygglov nu och att ni slipper mera trassel med det! :)

Åh, GRATTIS :) :banana:
Hur många är ni nu här inne som väntar smått igen och till vilka månader?

Mikan - 26 oktober
Oregano - 15 november
Aneka - 13 december
Emma.S
Macken 22
Western_Ivy - slutet av April

Jag avundas er verkligen som får snusa bebis snart och ta hand om ett nytt litet liv igen. Jag skulle så gärna... Men skulle verkligen inte palla med fler små i dagsläget. Nä, det räcker gott med de små yrväder till barn jag har nu, eller tromber kanske passar bättre in på beskrivningen ;)

25 april säger de som räknat....

Oj blir täta födelsedagar där. Hoppas du slipper föda samma dag. Men det blir verkligen nästan exakt 2år imellan. Lätt att säga till folk som undrar iaf :D

Lätt för min man som aldrig kommer ihåg datum! Men har vi otur blir det kanske ett par veckor före????

Jag som tänkte att det blir praktiskt att bjuda alla en gång bara! Fast vi måste ju ha två bjudningar ändå då min mans pappa vägrar vara på samma ställe som hans mamma... så då skulle vibehöva ha 4 bjudningar... Suck

4 bjudningar lät inte så kul. Sen plus två barnkalas :s ni kommer ha fullt upp hela april i några år framöver. ;)

Kollar jag med en så graviditetskalkylator säger den 28april, och jag hoppas verkligen att det blir i april så barnen slipper fylla i samma månad :)
Då får vi hoppas dessa små pyren inte har lika bråttom som de första ;) för visst var din S 6veckor tidig precis som M?
och jag hoppas du slipper problem med ditt blodtryck nu med :)

Jag ser nada i min högerspegel. Det i kombination med att bakrutetorkarn va sönder hela vintern gjorde att jag bara hade vänstern att lita på.
Nu när vi får hem bilen efter lagning så ska jag pröva att parkera Oscar där bak. Då kommer han dessuton inte åt låsknappen :D (som är anledningen att bilen är på lagning;))

Har ni köpt en nu del till bakrutetorkaren? Vet du vad den kostade? Våran är också pajj men har inte orkat åka till volvo och fråga om pris än.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
802
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
816
· Visningar
25 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat