Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånt kan jag också bli skogstokig på. Kan man inte komma kan man iaf svara och tala om det så att man vet. Så att man slipper gå runt och vänta och ev flytta sånt man planerat.
Hoppas dom hör av sig snart!
Men gud så trist! Förstår att du blir trött. Tänk de som bygger ett helt hus och är sin egen entreprenörssamordnare, det måste vara ett heltidsjobb... Kom bara att tänka på det.
Just det, nu när du säger det så kommer jag ihåg att du fyllde år dagen före vårt bröllop! Tänk att ett helt år har gått! Känns så himla bra att ha nytt efternamn också!
Både och! Men själva badrummet tog nog inte mer än ett par dagar.Bodde du i huset 4-5 månader eller tog renoveringen det?
Det ska jag absolut göra! Hoppas vi får bord bara. De har drop in på lördagar och det går inte att boka bord. Vi kommer dock att gå dit rätt tidigt eftersom bion börjar 20:15.Frank är ju väldigt väl/gott omtalat så jag tror ni blir nöjda du får rapportera på söndag hur det var
Jag vill jättegärna gå och se baksmällan 2 men Miltons farmor tycker inte att det något ok att vara barnvakt för :/ aja får väll hyra den sen.