Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15
Nej nu måste jag få kräkas på mitt kök, eller personerna runt köket, känns så ruttet att försöka hålla humöret uppe just nu.
Elektrikern var här för två veckor sedan, skulle ha semester förra veckan och den här veckan skulle han komma. M ringde honom i måndags och då ska han komma tis-ons NÄSTA vecka
eh jaha då får det väl vara så då.
Igår skulle kakelsättaren vara här, ringer och säger att han ska ta ett akutjobb på förmiddagen och det är ju okej för att sedn komma till oss. Vid 15-tiden igår skickar han ett sms att han ska ringa. Klockan är snart 20 dagen efter och vi får inte tag på honom, vi har även skickat sms
VVS-killen hör inte heller av sig och om bara han iaf kunde komma så skulle vi kunna börja äta med riktiga bestick och tallrikar, kunna få använda glas osv, ja ni förstår fortsättningen.
Stressen av att inte få tag på folk som har lovat att komma gör att jag mår dåligt och har skällt helt obefogat på Isabella flera gånger. Gör mig så ledsen att jag inte kan hantera stressen och längtar bara till mitt jobb den 15:e.