Jag och @Jeps talar om två olika ryttare.Har för mig att just den incidenten var med en yngre ryttare men att han gjorde olämpliga uttalanden. Kan minnas fel dock!
Martin Fuchs har varit i blåsväder förr men inte i Stockholm vad jag minns?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och @Jeps talar om två olika ryttare.Har för mig att just den incidenten var med en yngre ryttare men att han gjorde olämpliga uttalanden. Kan minnas fel dock!
En saudiryttare betedde sig riktigt illa mot funktionärer i somras. Någon annan (tror alsharbatly) gjorde olämpliga uttalanden om hur kvinnor i Sverige klär sig osv.Jag och @Jeps talar om två olika ryttare.
Martin Fuchs har varit i blåsväder förr men inte i Stockholm vad jag minns?
På reprisen syns det hur den kotar över flertaget steg och halvtravar bak för att få balans igenVad menar du?
Hästen såg ut att ta tag i fel hinder/fel distans?
Jamen jag fattar inte vad han skulle gjort annorlunda?På reprisen syns det hur den kotar över flertaget steg och halvtravar bak för att få balans igen
Nu.När börjar det igen?
Leone Jei får han väl rutinmässigt rygga in på banan med. Om han ens kan sitta på den in på banan...Angående Martin Fuchs. När vi var på EM i Herning så satt ju vi precis där dom går in och ut.
Det var ett Mirakel att han kom upp på hästen och kom in på banan. Dom försökte länge och väl attkomma in på banan utan att lyckas och till slut fick han hoppa upp i galopp på liten volt.
Hans hästar är ofta istadiga på banan och innan. Usch vill inte ens tänka på vad som pågår där.
Det vet väl de flesta idag tyvärr.Angående Martin Fuchs. När vi var på EM i Herning så satt ju vi precis där dom går in och ut.
Det var ett Mirakel att han kom upp på hästen och kom in på banan. Dom försökte länge och väl attkomma in på banan utan att lyckas och till slut fick han hoppa upp i galopp på liten volt.
Hans hästar är ofta istadiga på banan och innan. Usch vill inte ens tänka på vad som pågår där.
Håller med.Angående Martin Fuchs. När vi var på EM i Herning så satt ju vi precis där dom går in och ut.
Den är ju grön, den kommer bli kalasfin om nåt år.Så trist Brashs ritt ser ut! Den stackars hästen ser väldigt missnöjd ut i munnen...
Den är ju grön, den kommer bli kalasfin om nåt år.
Den är nog lite trött nu för den blev tjafsigare än vad den varit tidigare även om den varit mot handen hela tiden.Valentino såg väldigt störd ut över något men pga skitliten skärm såg jag inte vad. Nån som såg bättre?
Titta på Scotts händer.Den gapade, tungan hängde ut och fladdrade, kastade med huvudet. Det såg ju ut som att ryttaren slet i munnen rätt rejält!