Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud, men King Edward löste ju det där helt otroligt! Dom bakbenen!
Det är klart det inte bara är en styrkefråga!Ok så inom hoppning är "hästens missnöje" bara en styrkefråga ? Hmm Men inte i dressyren ?
Det är klart det inte bara är en styrkefråga!
Den behöver mer skolning, mer rutin utöver styrka men f ö vill jag inte jämföra med dagens dressyr där jag tycker det är ett systemfel.
Det är klart det inte bara är en styrkefråga!
Den behöver mer skolning, mer rutin utöver styrka men f ö vill jag inte jämföra med dagens dressyr där jag tycker det är ett systemfel.
Ibland måste man upp i nivå för att skola DÄR om du förstår?Precis, den behöver mer skolning innan den tävlar på den här nivån. Det är ju det som är min poäng. Han borde inte starta den på den här nivån innan han hunnit skola den tillräckligt.
Epaillard har gjort en fantastisk final, nästan så jag unnat honom att vinna.
Får man se prisutdelning nu då tro på SVT eller ska dom köra en fuling igen? Isåfall måste jag dra igång ClipMyhorse
Ibland måste man upp i nivå för att skola DÄR om du förstår?
Nu kommer han antagligen plocka ner den ett snäpp igen ett tag.
Fast de brukar avsluta sändningen tidigare ibland, har jag märkt. Häromdagen hade de 10-15 minuter kvar av sändningstiden men avslutade.Sändningen på tv är till 19.15 så borde hinna se den
Fast de brukar avsluta sändningen tidigare ibland, har jag märkt. Häromdagen hade de 10-15 minuter kvar av sändningstiden men avslutade.
För min del handlar det mest om hur ryttarna rider.Men du ser inte hur den kommentaren går emot systemfelet ? Men då vet vi att du inte har nåt emot gapande munnar/slängande hästhuven i hoppning, bara i dressyren är gapande munnar inte ok.
Aja jag släpper det för du ser inte dubbelmoralen i din kommentar och hur det lett till att vi har en dressyr som ser ut som den gör idag, Och man hade ju hoppats att felaktiga ritter även kommenteras efter det ÄVEN i hoppning,