Världscupen 2014-2015

Kanske bara är jag som inte har koll, men skimmeln verkar inte alls vara i samma spann som RGBs andra hästar. Den såg inte alls ut att jobba MED som det ser ut med de andra. Jag har redan glömt vad den hette, men hur mycket stort har den gått före idag?

Det var väl WC-premiär för Clarimo(?).

Den var väl tvåa i GPn i fredags?

F ö tyckte jag det var jättekul att se Rolf rida en häst som inte riktigt kommit in i hans mall ännu, det var roligt att få se honom jobba lite. ;)
Den är ändå 11 så den kommer nog aldrig se ut som de andra vi är vana att se honom på.

Kul med svenskfödd häst (Fandango e. Last Liberty-Krocket) högst upp på prispallen i dagens WC-hoppning i Stuttgart! Dock mest glad över Steve & Ninos fantastiska rundor, tredjeplats och 57 p efter fem omgångar :love:

Liknande trådar

Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 897
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 401
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 267
Hästvård Känns som att jag har startat tusen trådar om den häst skadan sen i höstas, men nu kör vi igen. Kort bakgrund: Hästen har ett aktivt...
Svar
17
· Visningar
4 555
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama