Varit på ko-clinic (bilder)

Druvan

Trådstartare
I helgen anordnades en ko-clonic för första gången i norrbotten :). Jag är impad över hur coola alla hästarna var! En salig blandning av russ, araber, quarters, varmblod och kallblod. Fler bilder finns här.

6ca1re2.jpg

1e2are2.jpg

58bfre2.jpg

Sv: Varit på ko-clinic (bilder)

hej. Vad fina bilder. jag var också på ko clinic i helgen. helt underbart kul.
Måste bara fråga... såg en massa kort på en vit arab när jag klickade på din länk och sen vidare till westernträning. Den var så grymt lik min häst. Vet du vad den heter eller vad det är för stam på hästen???

Druvan skrev:
I helgen anordnades en ko-clonic för första gången i norrbotten :). Jag är impad över hur coola alla hästarna var! En salig blandning av russ, araber, quarters, varmblod och kallblod. Fler bilder finns här.

6ca1re2.jpg

1e2are2.jpg

58bfre2.jpg

Menar du den på bild 4 eller flugskimmeln på bilderna längre ned? Den första araben ha en hemsida; http://www.stallwf.se/. Den andra araben vet jag tyvärr inte vad den heter :crazy:

Ååh vad roligt! Såg just bilder på min gamla pålle! (palomino-quartern) Vad fiiin han har blivit :) Ångrar lite att jag sålde honom, men han verkar ha fått det kanonbra. Kul att se honom i action iallafall!!

Härligt...blir oxå sugen på att gå en Koträning på riktigt...varit på "provapå" tidigare, som gick bra...
Var ni ute i hagen o tränade?

Kan inte heller se länkarna, men albumet/n var inga problem...Fina bilder...:)

Linda_77 skrev:
Ååh vad roligt! Såg just bilder på min gamla pålle! (palomino-quartern) Vad fiiin han har blivit :) Ångrar lite att jag sålde honom, men han verkar ha fått det kanonbra. Kul att se honom i action iallafall!!

Är det du som har ägt honom? Kul :). Vet att dom är väldigt ambitiösa med honom och rider lektion varje vecka. Han har även vunnit någon pleasure-klass dom testade ställa upp i. Det finns fler bilder på honom på http://www.mswr.se :idea:

Ursprungligen postat av Linda_77
Ååh vad roligt! Såg just bilder på min gamla pålle! (palomino-quartern) Vad fiiin han har blivit Ångrar lite att jag sålde honom, men han verkar ha fått det kanonbra. Kul att se honom i action iallafall!!

Är det du som har ägt honom? Kul . Vet att dom är väldigt ambitiösa med honom och rider lektion varje vecka. Han har även vunnit någon pleasure-klass dom testade ställa upp i. Det finns fler bilder på honom på http://www.mswr.se

Japp, jag hade honom från han var 2 år tills i april förra året.
Tänkte att jag skulle vara utan häst ett tag för att plugga i två år, men se det gick bara 6 månader så blev det en ny ;) Saknar min lilla Ylle-Bylle-Bull, men jag hoppas på att kunna åka upp å hälsa på honom i höst. Det är ju inte närmaste vägen direkt, säkert mer än 150 mil.
Himla kul att det går så bra för dom och att dom förvaltar honom väl, det är ju en helmysig häst. Tack för tipset om hemsidan (fast jag hade redan sett de första bilderna). Fattar inte hur han kan ha blivit så mörk? Måste vara nåt med ljuset däruppe eller nåt :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 924
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 616
Hästmänniskan Har funderat lite över detta fenomen, som jag själv stött på flera gånger. Alltså (korsnings)hästar som uppenbart är svenskfödda, med...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka