Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fick till häst! Utan etablerad varg...I verkligheten betalas bara stödet ut till får, åtminstone i Värmland. Och pengar finns inte till alla som söker.
Sen går vi in i ny stödperiod nu så visst kan det ändras.
Vi fick till häst! Utan etablerad varg...
Hade det varit från vilken annan sida som helst hade jag tagit det i åtanke men tyvärr inte när det är från Sveriges största varghatargrupp....
Vad har du för djur?Bra! Jag har frågat men fått som svar från LST att det inte är idé att söka.
Och då bor jag som sagt mitt i Gårdsjöreviret.
inget nytt under solenOch där tappade jag respekten till dig... Barnsligt
Nej jag antar att du är van vid det...inget nytt under solen
Absolut, det är många som försöker slå i mig historier.Nej jag antar att du är van vid det...
Det är ju spårarna på resp LST som uttalar sig och de sa exakt samma sak i länstidningarna.
Vet inte vart jag försökt med det men det är skitsamma!Absolut, det är många som försöker slå i mig historier.
"min kompis har.."
"jag har vänner som.."
Och jag har alltid samma svar:
-Utan kontrollerbara källa är det bara historier inga fakta.
Vissa blir sura och stötta andra accepterar
Mig kvittar det vilket
Så du tillhör den "stötta" gruppen ?Vet inte vart jag försökt med det men det är skitsamma!
Det finns andra här inne som är lite seriösa i sitt diskuterande...
Haha bra försök! Du kan försöka med din besserwisser stil bäst du vill, tack å hej!Så du tillhör den "stötta" gruppen ?
Jaha så kan det gå
Prova igen!! Kan ha varit att pengarna tagit slut? Kanske är som med dom flesta myndigheter att man får ligga på?!Vi försökte få bidrag till rovdjursstängsel för ett par år sedan då vi bor mellan två vargrevir och det observeras varg ofta. Men fick också svaret att det inte är någon idé.
Tog det så illa?Haha bra försök! Du kan försöka med din besserwisser stil bäst du vill, tack å hej!
Haha vilka historier?? Och var kan jag inte ge källa?Tog det så illa?
Jaja, så kan det gå.
Det finns säkert de som "köper" dina historier, bättre lycka hos dem. Så länge de inte frågar efter källa så är du ju nöjd