Här rusar tiden på och gick idag in i v. 32(!?). Har köpt det mesta bebis behöver och vill helst bara vara hemma och tvätta, sortera, rensa och ordna. Precis som för Libbsticka så känns jobbet helt irrelevant just nu och mest som ett störande moment i boandet
även om jag trivs bra på jobbet så är tankarna någon helt annanstans.
Nu den 17:e är jag kallad till förlossningsplanering. Vet inte riktigt vad det innebär men hoppas att det inte är ett försök att övertala mig att föda vaginalt
Någon annan som varit på det tidigare och vet vad som avhandlas?
I fredags gjorde vi en gravidfotografering ute i -9 grader och halv snöstorm. Det gick ändå över förväntan och jag längtar till att få se resultatet
Tog bilder på bara mig, mig och sambon och sedan hela familjen inkl. bonussyskonen!
Nästa helg ska jag och sambon iväg på SPA och njuta av lugnet före stormen. Veckan efter ska vi till fjällen och sen börjar det bli dags att fundera på när jag ska gå hem helt (jobbar 50% pga foglossning). Det börjar bli verkligt det här nu hörni
Längtar så mycket efter att slippa vara kissnödig och törstig 24/7! Kissar 6-7-8 ggr på en natt och det gör mig tokig…