Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, stort grattis! Det var ett snabbt förlopp för en igångsättning, hoppas allt gått bra! Nora är så fint!Vid 16 åkte vi in till förlossningen igår, för att tillbringa 4h i dagrummet pga hög beläggning. Blev igångsatt med Cytotec vid 22, och kl 02.42 kom Nora ❤ hon har ammat lite och sovit mycket, så nu ska jag också passa på att sova en stund innan storasyster kommer och hälsar på
Visa bifogad fil 26823
Hej lilla söta Nora och välkommen! Grattis och hoppas du får sova lite, @FlixonVid 16 åkte vi in till förlossningen igår, för att tillbringa 4h i dagrummet pga hög beläggning. Blev igångsatt med Cytotec vid 22, och kl 02.42 kom Nora ❤ hon har ammat lite och sovit mycket, så nu ska jag också passa på att sova en stund innan storasyster kommer och hälsar på
Visa bifogad fil 26823
Stort grattis till er!Vid 16 åkte vi in till förlossningen igår, för att tillbringa 4h i dagrummet pga hög beläggning. Blev igångsatt med Cytotec vid 22, och kl 02.42 kom Nora ❤ hon har ammat lite och sovit mycket, så nu ska jag också passa på att sova en stund innan storasyster kommer och hälsar på
Visa bifogad fil 26823
Vid 16 åkte vi in till förlossningen igår, för att tillbringa 4h i dagrummet pga hög beläggning. Blev igångsatt med Cytotec vid 22, och kl 02.42 kom Nora ❤ hon har ammat lite och sovit mycket, så nu ska jag också passa på att sova en stund innan storasyster kommer och hälsar på
Grattis!! Nu bara regnar det bebisar i tråden ju!Vi fick en flicka igår kl 18.49 efter igångsättning. 3008g och 48 cm. Lycka!
Grattis till er Hoppas ni alla mår fint!Vi fick en flicka igår kl 18.49 efter igångsättning. 3008g och 48 cm. Lycka!
Vid 16 åkte vi in till förlossningen igår, för att tillbringa 4h i dagrummet pga hög beläggning. Blev igångsatt med Cytotec vid 22, och kl 02.42 kom Nora ❤ hon har ammat lite och sovit mycket, så nu ska jag också passa på att sova en stund innan storasyster kommer och hälsar på
Visa bifogad fil 26823
Stort grattis till er ocksåVi fick en flicka igår kl 18.49 efter igångsättning. 3008g och 48 cm. Lycka!
Jag förstår dig verkligen. Mitt fokus flög iväg alldeles för länge sen! I början av förra veckan gick jag hem, med två veckor kvar till BF. På förhand kändes det galet lyxigt att gå hem så tidigt utan sjukskrivning, eftersom många runt mig jobbat in i det sista (med anpassningar och möjlighet till flexibilitet - det beror ju verkligen på arbetsplats om det är möjligt!), men det var helt rätt och jag behövde det, särskilt som min graviditet varit rätt tuff och som sista veckorna blev så fyllda av oro.Så himla roligt med alla bebisar som börjar dyka upp!
Det gör ju inte direkt bebissuget här mindre Sitter på jobbet och får verkligen ingenting gjort, har hamnat i någon slags inåtvänd fas där inget annat än magen verkar viktigt och de där jäkla fakturorna som ska fixas mest bara är störande, får verkligen försöka ta mig i kragen nu
Visa bifogad fil 26823