Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack jag håller tummarna för dig!Grattis! Jag hoppas kunna ge dig sällskap här
Grattis!!Hoppar också in här. Är gravid med första barnet efter ivf. Har varit dålig pga överstimulering från och till sedan insättningen, vilket resulterat i att vi gjort flertalet vul och de senaste gångerna fått se ett litet pickande hjärta. Kräktes för någon dag sen och är lite svullen efter överstimuleringen, men mår annars helt okej.
Tror dock att jag kan bli flyttad några dagar bakåt vid ultraljud, men hänger här tillsvidare.
Kul att vi är några stycken nu i alla fall!
Jag var på 1a besöket hos BM idag, slog ihop besök 1 och 2 så både hälsosamtal och provtagning. Inget besök hos BM förrän i november nu..!
Är det någon som tänkt göra KUB? Tydligen erbjuds alla i vårt landsting det nu, så vi kommer göra det. Blir månadsskiftet augusti-september enligt BM.
Kul att vi är några stycken nu i alla fall!
Jag var på 1a besöket hos BM idag, slog ihop besök 1 och 2 så både hälsosamtal och provtagning. Inget besök hos BM förrän i november nu..!
Är det någon som tänkt göra KUB? Tydligen erbjuds alla i vårt landsting det nu, så vi kommer göra det. Blir månadsskiftet augusti-september enligt BM.
Vilka olika prover fick du göra? Mot vilka sjukdomar?Kul att vi är några stycken nu i alla fall!
Oki tack@Elinapril Det var bara urinprov (görs vid varje besök här, koll av äggvitenivå), blodprov för järndepåer, de vanliga sjukdomsproverna (tror det är HIV, röda hund, syfilis och gulsot) och en liten skvätt för direkt järnvärde.
Hur har ni det i värmen? Jag är helt jävla slut, fattar inte hur jag ska kunna jobba nästa vecka dessutom är jag så svullen om magen så jag vet inte om jag får på mig arbetsbyxorna hade jag inte haft en våg att se på hade jag lätt trott att jag gått upp 5 kg redan.
Hur har ni det i värmen? Jag är helt jävla slut, fattar inte hur jag ska kunna jobba nästa vecka dessutom är jag så svullen om magen så jag vet inte om jag får på mig arbetsbyxorna hade jag inte haft en våg att se på hade jag lätt trott att jag gått upp 5 kg redan.