Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Googlade Skoda superb efter era tips @Sedna och @KattenKorven, den såg riktigt trevlig ut! Jag har ingen erfarenhet av Skoda alls dock, så får läsa på lite mer. Är en inbiten volvoförare, så det tar emot att kanske behöva byta märke eller öht behöva göra mig av med min älskade lilla (och mkt gamla) V40! Men Volvos priser är ju inte direkt konkurrenskraftiga när man ska upp i modell större bil...
Ja just det ni har många att få plats med @Mulles_matte ! Verkar svårt nog med två stolar bak, så tre förstår jag kan vara knepigt. Får man typ köra minibuss eller så då?
Hehe gillar din approach @Jenka
Alltså detta kanske är lite utanför det man vanligtvis tänker att man ska införskaffa till barnet och därmed diskuterar i en sån här tråd.. Men det är så att vi kommer behöva byta bil på sikt efter att bebis kommer, och det verkar ju vara skitsvårt att hitta en bil som rymmer två bakåtvända bilbarnstolar (vill vara förutseende o planerar för att ev nästa kommer tätt) förstår inte hur folk löser det här. Babyskyddet verkar vara en enkel match jämfört med vad som komma skall. Hur har ni andra tänkt att göra? Tänker ni byta bil allt eftersom eller har ni tillräckligt stor från början? Man verkar ju behöva något gigantiskt typ minst V70 eller så om man googlar runt
Googlade Skoda superb efter era tips @Sedna och @KattenKorven, den såg riktigt trevlig ut! Jag har ingen erfarenhet av Skoda alls dock, så får läsa på lite mer. Är en inbiten volvoförare, så det tar emot att kanske behöva byta märke eller öht behöva göra mig av med min älskade lilla (och mkt gamla) V40! Men Volvos priser är ju inte direkt konkurrenskraftiga när man ska upp i modell större bil...
@anonymApril
Vår citroen (c8) är som en minibuss.. Modell mindre, men skulle nog behöva en lite större modell. Vi får plats, men lär inte få plats med hundens bur eller syskonvagn i denna bilen
Usch låter inte alls trevligt! Råkade ut för ett blodsockerfall förra veckan och man mår ju inte direkt bra varken under tiden eller timmarna efter.. Hur ska de gå vidare nu? Räcker det med lite tätare kontroller av blodsockret?
Min BM skulle känna lite hur bebis låg, rucka på huvudet och då blev det ett jäkla liv i magen, hittar hjärtljud men s flyttar han sig från sida till sida hela tiden. blev lite jakt där ett tag haha. men som hon säger att e vill ha sådan reaktion för att se så att de, ja reagerar. ^^När bm inte hittar hjärtljud (till en början) är det ju tur att ungen sparkar såpass att man inte hinner bli orolig
trist! hoppas att det inte är graviddiabetes, nått jag varit rädd för också under graviditeten. håller tummarna att det går braFastevärdet var högre än önskvärt. Inte diabetes-högt, men mycket högre än jag tidigare haft innan måltid. I nivå med vad jag haft någon timme efter måltid. Så tyvärr verkar jag ligga i riskzonen för graviddiabetes, om jag inte redan har det. Kommer antagligen få en blodsockermätare för att mäta i vardagen innan och efter måltid under några dagar, så får vi se vad man kan dra för slutsatser utifrån det.