Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här gången - andra barnet - ska jag våga äta laxsushi!
Välkommen till tråden @aneeette !
Vul imorse. Fröet vinkade till oss.
BM liknande Fröet vid en nallebjörn men jag tyckte jag såg en T-rex? Korta sprattlande armar .
Vi har bestämt oss för att vi nog vågar bli officiella med den här graviditeten nu, trots att det bara är v 10 idag. Känns bra.
Dags för en ny vårtråd!
Jag har nyligen plussat. Det blir mitt andra barn, första är född 2015. Finns kanske fler som plussat?
April
5/4- April18, andra barnet
Skapat ny användare för att vara hemlig eller är du ny på buke?
Jag är inte ny på buke.
Grattis! Vi ligger ju väldigt nära varandra i tid, roligt.
Vi har börjat bli officiella med graviditeten nu. Är bara i v.9 men har mage som i v.16-17 med första barnet. Svårt att hålla detta hemligt så mycket längre.
Vid ett MA kan man ha alla symtom kvar, så bara för att symtomen minskat eller upphört innebär det inte att nåt är fel. Och du har ju symtom, på kvällar och nätter.Är det bara jag som nojar?
Ibland känner jag mig inte gravid alls, och tänker att jag nog såg fel på gravtestet eller att något gjorde att det blev felaktigt resultat. Eller att jag helt enkelt fått en "MA", missed abortion.
Sedan finns tillfällen då jag känner mig supergravid och nojar för att det kanske är tvillingar.
Jag har inget morgonillamående, men däremot kvälls- och nattillamående. Hade det med lillen också, värst vid typ 3-4 på natten. Nu är det dessutom ofta då lillen vaknar för att nattamma, vilket jag upplever spär på illamåendet. Förra gången sov jag mig ju bara igenom det.
Aha så snart kommer du med din riktiga användare?
Är det bara jag som nojar?
Ibland känner jag mig inte gravid alls, och tänker att jag nog såg fel på gravtestet eller att något gjorde att det blev felaktigt resultat. Eller att jag helt enkelt fått en "MA", missed abortion.
Sedan finns tillfällen då jag känner mig supergravid och nojar för att det kanske är tvillingar.
Jag har inget morgonillamående, men däremot kvälls- och nattillamående. Hade det med lillen också, värst vid typ 3-4 på natten. Nu är det dessutom ofta då lillen vaknar för att nattamma, vilket jag upplever spär på illamåendet. Förra gången sov jag mig ju bara igenom det.
Är det bara jag som nojar?
Äh. Jag som är så nyfiken ^^Är nog anonym här ett tag till
Kommer ihåg dig från sommartråden. Hängde också där11/3 - aneeette, andra barnet
26/3 - Zata, första barnet
3/4 - Minian, andra barnet
5/4 - April18, andra barnet
16/4 - Pengy, första barnet
18/4 - Whirlie, andra barnet
10/5 - Anonymusen, andra barnet
Här kommer en till vårförälder Det är väldigt färskt, jag plussade igår, så jag hoppas det går vägen. Jag var med i sommarföräldrar 2016 - tråden men var inte så aktiv. Vi har tänkt hålla den här graviditeten hemlig för familj, vänner och släkt ett tag till och det är skönt att få "prata" med andra som också är gravida. Jag och min sambo har ett barn som är född sommaren 2016 och vi hade egentligen tänkt vänta till november/december med att starta bebisverkstan, men nu blev det lite tidigare