Här tuffar allting på. Fröet är väldigt aktiv både dag och natt (hur ska det bli när han kommer ut!? Haha) och jag mår bra. Gick in i v 30 igår. Mår fortfarande bra men nu börjar tyngden kännas lite och tex förra veckan när jag varit i stallet i många timmar var jag trött i både ländrygg och fötter men vila i soffan avhjälpte situationen ganska snabbt. Försöker fortsätta rida 3-4 dagar i veckan och rider då som vanligt, kanske något lugnare. Har två fantastiska medryttare som hjälper mig de övriga dagarna så hästen är igång som vanligt vilket är väldigt skönt. Nästa vecka åker vi till fjällen och åker skidor och det ska bli kul, är van att åka skidor både utför och på längden så det ska nog gå bra, även om jag tänker att man får se upp lite mer och ta det försiktigt i skidbacken så man inte ramlar eller krockar med någon.
Har sökt min föräldraledighet från jobbet och haft de första kontakterna med FK. Det är mycket man ska tänka på!
Tänker under nästa veckas ledighet börja läsa lite böcker om livet med barn och även om förlossningen, har fått några tips. Det ska bli spännande. Vi har köpt lite kläder, barnvagn och säng är klart. Har även sytt en del fina saker till Fröet, tycker om att sy och att sy bebissaker hjälper mig att förbereda mig lite mentalt. Kan visa lite bilder om någon är intresserad?
Spark spark, hälsar Fröet just i detta nu!