Idag var vi på KUB ultraljud, vad roligt det var att få se lilla fröet Jag trodde nästan att bm skulle säga att jag inbillat mig alltihop, att min mage är tom som börsen dagen innan löning. Men vi fick se en livlig liten krabat som sprattlade omkring. Hen var väldigt samarbetsvillig och gjorde snällt det bm ville, så var inte storasyster kan jag säga Med henne fick bm knuffa och buffa ordentligt för att hon skulle lägga sig i en bra position. Det gör mig än mer övertygad om att det är en liten gosse där inne Det ska bli spännande att se på RUL Hur gick ditt ul idag @Zata ?
Sen så lite gnällvarning. Jag är less på att må så här illa, jag kräks så gott som dagligen trots att jag tar Lergigan comp. Enligt gravidapparna ska illamåendet börja avta nu, jag tror att min kropp missade att läsa den delen av instruktionsboken Igår kom även foglossningen med dunder och brak, det är speciellt framfogen som gör ont. Det känns som att någon sparkat mig rakt upp i det heligaste. Är lite orolig för hur det ska sluta, när det gör så här ont redan så här tidigt Samtidigt kan det ju kännas bättre om ett tag. Så, nu har jag gnällt färdigt
Sen så lite gnällvarning. Jag är less på att må så här illa, jag kräks så gott som dagligen trots att jag tar Lergigan comp. Enligt gravidapparna ska illamåendet börja avta nu, jag tror att min kropp missade att läsa den delen av instruktionsboken Igår kom även foglossningen med dunder och brak, det är speciellt framfogen som gör ont. Det känns som att någon sparkat mig rakt upp i det heligaste. Är lite orolig för hur det ska sluta, när det gör så här ont redan så här tidigt Samtidigt kan det ju kännas bättre om ett tag. Så, nu har jag gnällt färdigt