Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar tills det blir fler sommarföräldrar och hänger med er så länge.
Ursäkta dubbelpost innan.....
Personligen längtar jag lite mer till dagen efter förlossning än själva förlossningsdagen .Just nu skulle jag vilja ha förlossning imorgon. Det är evigheter till mars!!
I början på mars lär jag väl ha panik istället
).
Personligen längtar jag lite mer till dagen efter förlossning än själva förlossningsdagen .
Och jag längtar till förlossningen!! Det är något av det häftigaste man kan uppleva ju!!
Personligen längtar jag lite mer till dagen efter förlossning än själva förlossningsdagen .
Nej usch. Hinner jag inte få något denna vändan heller så kommer jag köra helt utan.@BobberiBoo
Å jag som älskar lustgas
Jag har under båda mina tidigare förlossningar sagt att jag för tillfället älskar lustgasen mer än min man love:
Önskar jag kände så. Jag hade ingen hemsk förlossning förra gången men den var väldigt intensiv och helt utan vila (och fick aldrig den där "åh vad häftigt känslan" under själva förlossningen. Den kom dagen efter ). Men vet att många tycker att det är det häftigaste man kan uppleva .
Ja jag tålde inte lustgasenMin förra förlossning gick fort. Från att värkarna startade till hon var ute gick knappa fem timmar. Bara gas som smärtlindring men den stjälpte mer än hjälpte då jag mådde pissdåligt av gasen. Hela rummet snurrade för mig.
Varför till försäkringsbolaget?Anmält foglossningen till försäkringsbolaget. Är en dålig kund, har även ett ärende om ersättning för ärr igång.
Men å andra sidan betalar jag nästan 1000kr i månaden till aktuellt bolag för djur, fordon, hem och människor.
Varför till försäkringsbolaget?
De betalar ut pengar vid graviditetskomplikationer
Och sjukskrivningen är anmäld till AFA.