Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åå längtar jättemycket efter att få bebismage, evigheter kvar ju känns som att det kommer bli mer verkligt både för mig och gubben då.
Åå längtar jättemycket efter att få bebismage, evigheter kvar ju känns som att det kommer bli mer verkligt både för mig och gubben då.
Nope, får ha något o kämpa för/motKommer ni ta reda på kön?
Vi kommer inte heller ta reda på kön, vi har bestämt oss för att det inte spelar någon roll helt enkeltNope, får ha något o kämpa för/mot
Inte specifikt men blir det NIPT ser man kön på svaret. Syns det på RUL får de säga.Kommer ni ta reda på kön?
Får man inte en kod som man loggar in med för att se kön?Inte specifikt men blir det NIPT ser man kön på svaret. Syns det på RUL får de säga.
Sambon har tre söner så mest troligt är Greta en Viktor.
Får man inte en kod som man loggar in med för att se kön?
Vi gjorde fostervattenprov och då fick vi själva provsvaret i brev hem. Ville vi sedan ta reda på kön så kunde vi logga in.
Mvh Miks
Då förstår jag! Då kanske det inte är samma process med svaret!Ingen aning, vi har inte kommit så långt ännu. Men NIPT är ju inte under landstingets försorg här, får betala själva på en privat VC (gör inte om risken efter KUB är låg).
Ja, det går verkligen jättefort! Jag vill att det ska gå fort till rutinultraljudet så att allt känns säkrare och sådär. Sen kan det lugna ner sig lite så jag får något gjort också.Tycker tiden går så himla fort, nyss plussade vi och idag går jag in i v14!!
Ja, det går verkligen jättefort! Jag vill att det ska gå fort till rutinultraljudet så att allt känns säkrare och sådär. Sen kan det lugna ner sig lite så jag får något gjort också.
Jag ska även göra ultraljud nästa torsdag så det känns bra, efter det måste vi nog berätta för svärmor ändå, trots att jag hade tänkt vänta. Hon kommer garanterat börja misstänka annars och det är roligare om vi berättar än att hon börjar fråga.
Om man är överviktig, som jag, kommer gravidmagen skjuta fram fettet då så magen blir större, eller växer den som in i det och omsluts av det? Jag vill inte bara se tjock ut längre fram, utan jag vill såklart se gravid ut.
Ja, det går verkligen jättefort! Jag vill att det ska gå fort till rutinultraljudet så att allt känns säkrare och sådär. Sen kan det lugna ner sig lite så jag får något gjort också.
Jag ska även göra ultraljud nästa torsdag så det känns bra, efter det måste vi nog berätta för svärmor ändå, trots att jag hade tänkt vänta. Hon kommer garanterat börja misstänka annars och det är roligare om vi berättar än att hon börjar fråga.
Om man är överviktig, som jag, kommer gravidmagen skjuta fram fettet då så magen blir större, eller växer den som in i det och omsluts av det? Jag vill inte bara se tjock ut längre fram, utan jag vill såklart se gravid ut.
Jag har bara egen teori, men inbillar mig att speciellt i början om man är överviktig så ser man bara tjockare ut, tror inte det blir samma gravidkula som när man är smal. Men till slut ser nog de flesta gravida ut om man inte är extremt överviktig förstås!