Jag tar en om dagen och använder Seaband (och äter), då går det finfint. Tack och lov.
Känns ju enklare än att hitta på diverse ursäkter till spontant vomiterande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tar en om dagen och använder Seaband (och äter), då går det finfint. Tack och lov.
Min kompis ville vara hemlig och använde seaband, vi andra förstod dock ganska snabbt varför hon använde domKänns ju enklare än att hitta på diverse ursäkter till spontant vomiterande
Min kompis ville vara hemlig och använde seaband, vi andra förstod dock ganska snabbt varför hon använde dom
Känns ju enklare än att hitta på diverse ursäkter till spontant vomiterande
v10 nu. Om allt är som det ska börjar det skvalpa runt fostervatten nu
Skönt med VUL på måndag igen, är allt ok då känns det kanske som att man kan andas ut lite.
Hoppas det ser bra ut, själv ska jag på kub på måndag gick in i v13 igår! Så nu har missfallsrisken minskat med 65%!
Det gjorde jag i samband med inskrivningen! tur att jag inte är nålrädd, fick lämna sju rör då haha! Ska bli så spännande att se vad det är för något i magen!!Ska lämna blod till KUB på fredag
Segt! Min mage har börjat bli spänd, har dock vanliga kläder än, men går mest i leggings och klänning, så är ju inget som sitter åt i vanliga fall! Men lite jobbigt med ridbyxorna/jeans/arbetsbyxor där jag måste ha skärp och det är lite obehagligt!Åh. En del av mina byxor börjar redan bli för trånga... Vart ska detta sluta?
Med ettan hade jag flera av mina vanliga kläder till ca 1.5 månad innan fl. Det kommer ju inte hända den här gången
(ja, jag vet. Det går fortare och så vidare andra gången men det kunde gärna få gå lite långsammare med magens ökade omfång)
Den minskar för var veckaHur är det egentligen med missfallrisken, minskar den för varje vecka eller är det lika kritiskt/mer kritiskt vissa veckor enda fram till när då? Usch, är livrädd för det
V.9 nu
Hur är det egentligen med missfallrisken, minskar den för varje vecka eller är det lika kritiskt/mer kritiskt vissa veckor enda fram till när då? Usch, är livrädd för det
V.9 nu
Ja det förstås! Det står såhär: risken för missfall har minskat med ca 65% när man kommit in i v13. Men frågan är hur många procents risk det var innan?65%, då är det ju fortfarande jättestor risk kvar
Ja det förstås! Det står såhär: risken för missfall har minskat med ca 65% när man kommit in i v13. Men frågan är hur många procents risk det var innan?