Börjar bli lite avis på alla er som känner så mycket "redan" (en hel del av er är ju långt före mig i graviditeten) medan jag inte känner något alls :P O inte hjälper de att svägerskan som är satt dagen efter mig redan känner en hel del, men å andra sidan hennes andra graviditet, så är väll inte så konstigt att hon känner mer.. Men nu har magen börjat komma och alla "spy upp allt du äter kilon" som jag gick ner har jag lyckats återhämta på ynka 4veckor, inte helt nöjd med de. Men ja bebbe och jag får helt enkelt motionera i isländska vårslasket så mamman kommer i form igen
Fogarna har varit himla snälla hitills men känner ibland "en konstig känsla" inte ont men obekvämt i höfterna och så ibland hugger de höger sida i mage, så kanske är nå tjafs på gång där... Inte helt nöjd med det...
På torsdag ska vi på ultraljud, äntligen!! Ska bli superspännande. Fortfarande inte helt överrens om vi ska se om det är tjej eller kille, pojkvännen vill inte och jag vill megamycket Får se vem som vinner...
Glad tisdagskväll på er alla!
Fogarna har varit himla snälla hitills men känner ibland "en konstig känsla" inte ont men obekvämt i höfterna och så ibland hugger de höger sida i mage, så kanske är nå tjafs på gång där... Inte helt nöjd med det...
På torsdag ska vi på ultraljud, äntligen!! Ska bli superspännande. Fortfarande inte helt överrens om vi ska se om det är tjej eller kille, pojkvännen vill inte och jag vill megamycket Får se vem som vinner...
Glad tisdagskväll på er alla!