Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till avdelningen för värdelöst vetande: Ahlgrens bilar hjälper varken mot illamående eller halsbränna...
Joho! De sura hjälper men Novalucol är bättre...
Ger upp sömn för stunden, hela kroppen kliar så jag håller på att bli galen!
Dags att börja ta tag i verkligheten lite också. Tänkte läsa igenom instruktionerna för talanalys och markera de citat jag vill ha med. Men själva analysen får vänta till i helgen då sambo får roa barnet en lite längre stund. Han har för övrigt börjat få dåligt samvete för att han jobbar Utmärkt att han kom på det själv (men tre veckors jobb nu drar in 350.000kr vi verkligen behöver så jag klagar inte).
Om två veckor är extrajobbet helt färdigt, det ska bli skönt!
Vem tackar nej till 350,000kr?? Min sambo ska vara hemma en hel månad, men bestämt sig för att bara ta halvdagar från de tio dagarna man får, istället för att ta tio heldagar och sen tio dubbeldagar, så vi kommer få det lite snålt tur att vi bor nästan gratis!!
Vi bor också billigt, som tur är.
Vi har ju en handfull anställda som vill ha lön också
Tack vi sitter i bilen påväg till örebro! Som tur är ganska lugnt på vägarna trots massa snö inatt och regn nu, var lite orolig för kaos, folk kör som idioter på E18...
Lycka till
Tack vi sitter i bilen påväg till örebro! Som tur är ganska lugnt på vägarna trots massa snö inatt och regn nu, var lite orolig för kaos, folk kör som idioter på E18...
Ja se till att klämma ut en bebis nu så V slipper vara så ensam
Här är det en spännande dag. Vaknat med väldigt molande mensvärk o förvärkar som verkar komma med jämna intervall. Tog alvedon senast vid 05. Får se om det lägger sig igen så det är falskt alarm. Har läkaren klockan 10 men låter det vara så. Jag har ju siktat in mig på en lördag o den 11:e
Kan vara magknip av Citodon med
Håller tummarna för både dig och @FilleHär är det en spännande dag. Vaknat med väldigt molande mensvärk o förvärkar som verkar komma med jämna intervall. Tog alvedon senast vid 05. Får se om det lägger sig igen så det är falskt alarm. Har läkaren klockan 10 men låter det vara så. Jag har ju siktat in mig på en lördag o den 11:e
Kan vara magknip av Citodon med
Åka hem ytterkläderna klara i alla fall. Hoppas de inte är för stora bara
@Fille, nej det tror jag inte 
@TeamLundVer vi får se, även om det gör ont bitvis vet jag att det var fram o tillbaka med dottern en vecka innan