Vårföräldrar 2017 del fyra

Känner att jag måste ta tag i babynestet innan fogarna blir ännu vidrigare. Har påbörjat det men fastnade lite vid att jag måste gå nr i tvättstugan och pressa "kanterna" innan jag kan vända det på rätt håll.

Jag kanske ska försöka fixa det ikväll? Eller flörta lite fint med mannen?
Måste få tummen ur att åbörja mina grejer. Saken är den att jag måste låna mormors symaskin och jag tänkte försöka göra så mycket som möjligt på en dag och då behöver jag ha köpt bilskyddet för att kunna göra hålen i wrapen. Så det får vänta tills jag har köpt skyddet.

Vet inte. Tänkte inte ens på att fråga eftersom de var så säkra att bebis skulle komma inom några dagar. Rent krasst har det ju "bara" gått snart 3 dagar, så det räknas säkert inte som så länge än. Men går det några dagar till kanske jag får ringa och kolla. (Googlade och fick fram att många gått så i veckor :crazy:).

Fy hoppas du slipper gå i flera veckor!!

@Fille Det fanns en lista där i alla fall så här har ni den:

Mars
1/3-Fille 27 år första barnet, örebro län
11/3 Mayalv 34 år, andra barnet, tjej
11/3 Oktiv 32 år andra barnet skaraborg
15/3 Ariane, 35 år, andra barnet Västra Götalands län
16/3 - Mirifax, 33 år, fjärde(varav ett sent missfall)
18/3 - Suspiria, 31 år, första barnet , Norrland - Luleå
21/3 - lil-sis, 35 år, första, Viktor, Norra Uppland - föddes 21/2 9.47, 2418g, 44cm lång, 32.5cm huvud :love:
23/3 - helena_hamrerk, 30 år, förstabarnet
28/3 - angelo, 30 år, första barnet,Blekinge

April
1/4 - _Zacke_, 26år, första barnet
8/4 - Imnir, 24 år, tredje barnet
5/4 - Lime, 26 år, andra barnet
6/4 - Mirach, 30 år, första barnet, tjej
8/4 - hyacinth
7/4 - Lynxlady, 34 år, tredje barnet
15/4 - Melisen, 33 år, andra barnet, Douglas, Linköping
18/4 - Donnatello, 32 år, tredje barnet, troligtvis en tjej, Borås
25/4- Lazy Lady, 35år, andra barnet, 1barnet föddes/dog 18/4-16 i intrauterin fosterdöd v41. Skaraborg
29/4 - Petronella, 27år, första barnet, till 99% säkerhet en tjej

Maj
5/5 - Diremone, 29 år, första barnet, flicka, Västra götalands län
9/5 - Beppo, 33 år, första barnet - Gävleborgs län - Gävle
9/5 - falukorw, 33 år, första barnet, pojke
12/5 - TeamLundVer, 33år, andra barnet, troligtvis en flicka, Skåne
15/5 - Norrisen, 35 år andra barnet
15/5 - FruFebruari, 29 år, tredje barnet.
20/5 - Lilltess,24 år, andra barnet
23/5 - Bobberiboo, 25 år, andra barnet, Tös enl ul, Skåne
23/5 - hjärter_dam, 29år, andra barnet, Västra Götaland
26/5 - nyfiknajag, 27 år andra barnet
29/5- kakan89, 27, första barnet

Jag får snart ett fullständigt bryt på detta med att ladda upp bilder. Känner mig så oteknisk. Jag har laddat ner photobuckets app och fixat inlogg. Nu ska jag försöka ladda upp bilder till molnet men det funkar inte. :rage::rage::banghead::banghead::turd:

Jag får snart ett fullständigt bryt på detta med att ladda upp bilder. Känner mig så oteknisk. Jag har laddat ner photobuckets app och fixat inlogg. Nu ska jag försöka ladda upp bilder till molnet men det funkar inte. :rage::rage::banghead::banghead::turd:

Tryck på själva molnet och inte "upload", så är det på min i alla fall!

Testar med Dropbox

20170308_100139.jpg

Varför kan inte storken komma med barnet?:angel: Varför måste man föda fram det? Är lite nervös inför morgondagen, egentligen inte för själva födandet utan för att det är nåt "nytt", gillar inte att testa på nya saker, lite trygghetsmänniska sådär!

Under den lilla stunden mellan ONT och TENS funderade jag på att strunta i allt och gå därifrån :angel:

Storken borde verkligen göra sitt jobb bättre!

Varför kan inte storken komma med barnet?:angel: Varför måste man föda fram det? Är lite nervös inför morgondagen, egentligen inte för själva födandet utan för att det är nåt "nytt", gillar inte att testa på nya saker, lite trygghetsmänniska sådär!

Jag håller med, än så länge är nervositeten hanterbar men det börjar närma sig med stormsteg och jag känner mig inte redo egentligen. Jag gillar inte heller att testa nya saker, inte så stora saker iallafall och vill gärna ha kontroll, hade jag gjort det en gång förut så hade det inte alls varit lika jobbigt!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 136
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar