Kan inte heller sova. Stackars mannen har fått världens torrhosta och hostar så han tappar andan. Blir till att ringa doktorn i morgon för hans del då han även tappat rösten helt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte heller sova. Stackars mannen har fått världens torrhosta och hostar så han tappar andan. Blir till att ringa doktorn i morgon för hans del då han även tappat rösten helt.
Synd om mig också som vaknar var gång han hostarUsch, det är så himla jobbigt! Brukar hosta rätt ofta, i alla fall under sommar-höst och det är inte roligt alls, så lider med honom!
Jag hade en tjockt fluffigt badlakan att sitta på i bilen första veckorna, rullade kanterna på det lite för att avlasta underlivet.
Barnvagnen är beställd! Känns väldigt skönt att veta att den är på G. Inte många saker kvar att inhandla nu.
Vad blev det för vagn?Barnvagnen är beställd! Känns väldigt skönt att veta att den är på G. Inte många saker kvar att inhandla nu.
Jag fick precis höra att jag är en mamacita av en manlig vän när jag bytte profilbild på Facebook, det gjorde min morgon (nu sitter jag med smutsigt hår, säckiga myskläder och känner mig allmänt beige)
Vad är en mamacita? Har googlat men får upp bilder som jag nog inte valt som profilbild
Det betyder attraktiv kvinna ( fick jag fram på Google)
Vad blev det för vagn?
Så fin han e
Vi också Vi har ju bestämt oss men inte fått tummen ur.Vi behöver med fixa med barnvagn
Vi behöver med fixa med barnvagn
Vilken liten goding