Vårföräldrar 2017 del fyra

Kan inte heller sova. Stackars mannen har fått världens torrhosta och hostar så han tappar andan. Blir till att ringa doktorn i morgon för hans del då han även tappat rösten helt.

Kan inte heller sova. Stackars mannen har fått världens torrhosta och hostar så han tappar andan. Blir till att ringa doktorn i morgon för hans del då han även tappat rösten helt.

Usch, det är så himla jobbigt! Brukar hosta rätt ofta, i alla fall under sommar-höst och det är inte roligt alls, så lider med honom!

Svarar lite huller om buller... Var visst 50+ nya inlägg :D

@lil-sis underbart o fått komma hem :heart Hoppas ni kommit lite till ro. Kommer ihåg när vi fick åka hem med första, kändes overkligt o nästan som vi stulit honom... :)

Jag är trött o sover skitdåligt igen. Känner mig som en zombie :yuck: ringde barnmorskan i förrgår men det är tydligen heeellltt normalt o känna sig lite skruttig de sista veckorna. 37+0 idag. Bebis lever i alla fall rövare o mest på högra sidan av magen, börjat få gräsliga förvärkar ett par rundor o dagen o även om de gör gräsligt ont hoppas jag de förbereder kroppen väl till när det är dags....

Vintern o 5-10cm snö har kommit till Skåne igen under natten. Längtar efter vår! Eller tja hade det inte skullat regna i typ morgon hade det varit mer välkommet :cautious:

Tänk att det snart är mars, har känts så långt borta o nu så nära :love: Börjar kännas som julafton är på g. Undrar mest om det är en kille eller tjej fast jag tror lite mer på kille. Bara den lever och är frisk så får det vara vad det vill :):love::bow:

Jag fick precis höra att jag är en mamacita av en manlig vän när jag bytte profilbild på Facebook, det gjorde min morgon :love: (nu sitter jag med smutsigt hår, säckiga myskläder och känner mig allmänt beige)

Vad är en mamacita? Har googlat men får upp bilder som jag nog inte valt som profilbild :p

Det betyder attraktiv kvinna ;) ( fick jag fram på Google)

Aha jag kollade mest bilderna, eller kollade text med men fick bara fram lyrics till nån låt som hette så :p
Men det är ju bra betydelse! Jag känner mig rätt oattraktiv för stunden så förstår att du blev glad!

Alltså sömnen är ju en klass för sej.. Har inte sovit en hel natt på snart 2år som gravid.
Vaknade 03 och kunde inte somna om alls, bebis väckte mej och har haft fullkomligt rally:love: Lyckades som tur är somna ett par timmar på soffan nu på morgonen. Tur man inte behöver åka till jobbet och göra kloka saker:D

Vi behöver med fixa med barnvagn :p:o

När vi var och kollade på vagnen i vintras sa de i butiken att vi kunde räkna med en leveranstid på ca 5 v. Så den kommer inte levereras förän jag är i v 33 typ. Sen brukar jag alltid ha otur med beställningsvaror så tog i lite med leveranstiden. :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 153
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar