Vårföräldrar 2017 del fem

Mår halvtaskigt.. Haft förvärkar från o till hela dagen med rejäl mensvärk. Har blivit intensivare i kväll tillsammans med ett äckligt illamående som inte vill ge sig. Känner mig lite uppgiven. Barnmorskebesök i morgon klockan 10:00.

Mår halvtaskigt.. Haft förvärkar från o till hela dagen med rejäl mensvärk. Har blivit intensivare i kväll tillsammans med ett äckligt illamående som inte vill ge sig. Känner mig lite uppgiven. Barnmorskebesök i morgon klockan 10:00.

Håller tummarna för att du får åka till förlossningen i stället har för bm!

Ligger i soffan och försöker slappna av. Bebis vill ha gympa men eftersom jag har sammandragningar så turas magen och bebis om med att först dra ihop sig till en sten för att sen töjas med en fot eller en rumpa som en ballong...Skönt :cautious::meh:

Det kanske är något med decemberbarn och kläder då :D Hon har så galet stark vilja så det går inte att ta alla diskussioner med henne :banghead:
Ha min var likadan, dec barn som fyllde fem nyss. Iaf fram till den dagen jag lämnade henne på dagis i bara trosor, hade en dålig dag och ville inte fortsätta diskussionen så jag packade ner hennes grejer i en ryggsäck och körde dit med henne naken:D där va klädvalet inget problem längre.

Det kanske är något med decemberbarn och kläder då :D Hon har så galet stark vilja så det går inte att ta alla diskussioner med henne :banghead:
Haha, kan stämma. En fd. sambo hade en dotter (född i december) som när hon var i 4-års åldern var helt omöjlig med att byta kläder.. Så fort man vände ryggen till så dök hon upp i en ny outfit och det hon ratat medans hon rotade igenom garderoben låg slängt på golvet i hennes rum. Slutade med att det monterades lås på hennes garderobsdörrar :bow:

Haha, kan stämma. En fd. sambo hade en dotter (född i december) som när hon var i 4-års åldern var helt omöjlig med att byta kläder.. Så fort man vände ryggen till så dök hon upp i en ny outfit och det hon ratat medans hon rotade igenom garderoben låg slängt på golvet i hennes rum. Slutade med att det monterades lås på hennes garderobsdörrar :bow:
Syrrans tös är född i dec (10år) Kläder med knappar går bort, jeans är oanvändbart, det får inte vara volanger och det får inte förekomma tryck.. Hon har varit en vrespotta och dramaqueen sedan födsel:rofl::love:

Jag hör hur mannen steker ngt i köket och frågar såklart vad det är. Potatis svarar han och jag får direkt ett sug på stekt potatis med ägg. :d

Potatis kan jag fixa svarar han men ägg för ducateka själv... Meh har han missat att jag är GRAVID? :cautious:

;)
Mäh!! Dåligt...:meh:
:D

Scrambled eggs med bacon blev det till kvällsmat i vårt slott:d maken hade godheten att steka bacon och jag gjorde äggröran. Satt som en blåtira.

Google är jobbigt ibland!
Jäkla svamp som inte vill ge med sig :banghead:
som tydligen kan ge barnet tork i munnen om det inte är borta till förlossningen :down:
Jag ska prata med barnmorskan på mvc imorgon.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar