Nu fanns det ju inte lika stort utbud på den tiden, men när min bror föddes några (4?) veckor för tidigt så köpte mamma dockkläder åt honom för att de skulle passaNä Det här med storlekar är klart spännande. Det ska vara en 44.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu fanns det ju inte lika stort utbud på den tiden, men när min bror föddes några (4?) veckor för tidigt så köpte mamma dockkläder åt honom för att de skulle passaNä Det här med storlekar är klart spännande. Det ska vara en 44.
Mår halvtaskigt.. Haft förvärkar från o till hela dagen med rejäl mensvärk. Har blivit intensivare i kväll tillsammans med ett äckligt illamående som inte vill ge sig. Känner mig lite uppgiven. Barnmorskebesök i morgon klockan 10:00.
Håller tummarna för att det är på GMår halvtaskigt.. Haft förvärkar från o till hela dagen med rejäl mensvärk. Har blivit intensivare i kväll tillsammans med ett äckligt illamående som inte vill ge sig. Känner mig lite uppgiven. Barnmorskebesök i morgon klockan 10:00.
Det kanske är något med decemberbarn och kläder då Hon har så galet stark vilja så det går inte att ta alla diskussioner med henneBastian (blev 2 i dec.) vill också ha strumpor dygnet runt vi brukar ta av dem när han somnat
Vi har ffa problem med att få av pyjamasen. Innan var det att byta kläder övht så detta får väl ses som ngn typ av framsteg.
Ha min var likadan, dec barn som fyllde fem nyss. Iaf fram till den dagen jag lämnade henne på dagis i bara trosor, hade en dålig dag och ville inte fortsätta diskussionen så jag packade ner hennes grejer i en ryggsäck och körde dit med henne naken där va klädvalet inget problem längre.Det kanske är något med decemberbarn och kläder då Hon har så galet stark vilja så det går inte att ta alla diskussioner med henne
Haha, kan stämma. En fd. sambo hade en dotter (född i december) som när hon var i 4-års åldern var helt omöjlig med att byta kläder.. Så fort man vände ryggen till så dök hon upp i en ny outfit och det hon ratat medans hon rotade igenom garderoben låg slängt på golvet i hennes rum. Slutade med att det monterades lås på hennes garderobsdörrarDet kanske är något med decemberbarn och kläder då Hon har så galet stark vilja så det går inte att ta alla diskussioner med henne
Syrrans tös är född i dec (10år) Kläder med knappar går bort, jeans är oanvändbart, det får inte vara volanger och det får inte förekomma tryck.. Hon har varit en vrespotta och dramaqueen sedan födselHaha, kan stämma. En fd. sambo hade en dotter (född i december) som när hon var i 4-års åldern var helt omöjlig med att byta kläder.. Så fort man vände ryggen till så dök hon upp i en ny outfit och det hon ratat medans hon rotade igenom garderoben låg slängt på golvet i hennes rum. Slutade med att det monterades lås på hennes garderobsdörrar
Mäh!! Dåligt...Jag hör hur mannen steker ngt i köket och frågar såklart vad det är. Potatis svarar han och jag får direkt ett sug på stekt potatis med ägg.
Potatis kan jag fixa svarar han men ägg för ducateka själv... Meh har han missat att jag är GRAVID?
Mäh!! Dåligt...
Scrambled eggs med bacon blev det till kvällsmat i vårt slott maken hade godheten att steka bacon och jag gjorde äggröran. Satt som en blåtira.
GölligtJag fick ägg
Har jag världens bästa make eller vad?
Tror jag inte påGölligt
Men min är nog lite bättre