Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner likadant trots att jag precis varit gravid i typ 2år i sträck och haft en fruktansvärt orolig graviditet Maken längtar också efter ett litet syskon till.Hej och hå. Går med barnvagnen och känner att "nej men en trea vore kanske inte så dumt".
Jag trodde ju att hormonerna hade stillat sig men icke...
Haha! Vi ska på köpcentra imorgon, då kanske vi är nöjda sen ocksåJag har aldrig tänkt fler än två och var inte sugen på en andra under en lång period efter första.
Efter två timmar på köpcentret är jag botad och åter i tanken att två är lagom
Tänk vad olika det kan va. Jag känner att det räcker gott med en! Har absolut inget sug efter en till
Har du testat "tröjtricket"? Dvs att pappan får ha en av dina används tröjor mellan sig och bebis så han luktar som dig. Det fungerar ibland här hemma så länge bebis är ordentligt mätt (annars blir det bara ett förtvivlat letande efter mat.. )Alltså... godissug from hell!! Dessutom duger inte pappa alls idag utan Märta är bara nöjd när hon får vara i min famn. Mysigt men vore skönt med avlastning ibland
Du
Har du testat "tröjtricket"? Dvs att pappan får ha en av dina används tröjor mellan sig och bebis så han luktar som dig. Det fungerar ibland här hemma så länge bebis är ordentligt mätt (annars blir det bara ett förtvivlat letande efter mat.. )
Alltså... godissug from hell!! Dessutom duger inte pappa alls idag utan Märta är bara nöjd när hon får vara i min famn. Mysigt men vore skönt med avlastning ibland
Det är precis så vi känner också fast med 2 barn dåGällande antal barn så känner vi oss helt klara nu, det är inte aktuellt med en fjärde. Jag längtar helt galet mycket efter att få köpa mig en ny häst och då känns det inte aktuellt med fler barn. Tre känns precis lagom så att tid, engagemang och pengar räcker till alla
Jag hade gärna haft fler förlossningar för det va ju en sjukt fräck känsla, men jag störtvägrar att vara gravid igen! Jag suger på att vara gravid med äger fett på förlossningar Hur fasen det nu går ihop
Igår låg vi ute på gräsmattan hela eftermiddagen. Bebis i liggdelen på marken, jag på en filt med en bra bok och storasyster hoppade studsmatta och busade med hundarna. Helt underbar dag
Nu regnar det och vi är alla instängda i huset Sambon fyller år på söndag så vi ska ha lite folk på hamburgargrillning imorgon kväll, så jag sitter och akriver inköpslista. Han vill ha en utsvävande hamburgarbuffe med lite mer än det vanliga. Jaha och vafasen innebär det??
Avokado och mögelost (finns färdigskivad för burgare)Jag hade gärna haft fler förlossningar för det va ju en sjukt fräck känsla, men jag störtvägrar att vara gravid igen! Jag suger på att vara gravid med äger fett på förlossningar Hur fasen det nu går ihop
Igår låg vi ute på gräsmattan hela eftermiddagen. Bebis i liggdelen på marken, jag på en filt med en bra bok och storasyster hoppade studsmatta och busade med hundarna. Helt underbar dag
Nu regnar det och vi är alla instängda i huset Sambon fyller år på söndag så vi ska ha lite folk på hamburgargrillning imorgon kväll, så jag sitter och akriver inköpslista. Han vill ha en utsvävande hamburgarbuffe med lite mer än det vanliga. Jaha och vafasen innebär det??
Jag hade gärna haft fler förlossningar för det va ju en sjukt fräck känsla, men jag störtvägrar att vara gravid igen! Jag suger på att vara gravid med äger fett på förlossningar Hur fasen det nu går ihop