Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va synd att magen protesterar.. Och konstigt att den inte gör det mot det andra hon får utan bara gröten?Hon får smaka av vår mat o älskar det! Vi har provat ge lite gröt igen i går kväll men hon vart ledsen o orolig i natt. Fast hon bara får 1/2 matsked verkar magen protestera små mängder potatis, pasta, frukt o såser går jättebra!
Alltså shit va bajset luktar när dom börjar få mat och inte bara bröstmjölk Förut har det ju luktat mest lite syrligt/jäst men nu jäklar i min lilla låda
Nej, det hade vi inte tänktLägg till lite Niferex
Va synd att magen protesterar.. Och konstigt att den inte gör det mot det andra hon får utan bara gröten?
Ok! Men hur länge får dom det?@Lazy Lady
Nej det tror jag inte. Man ger på rutin till de som väger mindre än 2500g när de föds.
Mangopuré är alldeles supergott enl Sammy också, smällde i sej en rejäl kladd efter amningen nyss Tvärledsen när skeden slutar komma på löpande band, då får jag va skitsnabb och proppa dit nappenzMangopurè var smaksens säger Märta!
Nu har hon även börjat sova bättre på nätterna igen vilket jag verkligen är glad för! Hoppas att det fortsätter så även fast två tänder till är påväg. Hon har dessutom upptäckt att hon har röstresurser och använder det flitigt med att försöka prata (läs skrika) med oss. Supergulligt!
Ok! Men hur länge får dom det?
Mangopuré är alldeles supergott enl Sammy också, smällde i sej en rejäl kladd efter amningen nyss Tvärledsen när skeden slutar komma på löpande band, då får jag va skitsnabb och proppa dit nappenz
Härligt att hon gillar den men inte kul med kräkset och att hon är lite ur gängorna.Tror jag får ta det lite lugnt med purén dock, i dag har det varit en kräkig Märta som sovit nästan hela dagen. Verkar itne som om hon är på topp. Osäker om det har med purèn att göra men ska låta henne vara utan idag. Märta lär itne bli glad åt det, hon kastade ig fram för att fånga skeden i går