Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har varit på picknick ihop med en hel drös kompisar idag. O har varit så duktig och gått runt mellan famnarna. Han sov till och med en halvtimme i en stilla vagn. vid 20 kände jag att min ork tog slut. Sambon och O hade nog kunnat stanna hela kvällen
Va skönt det låter! E tycker oftast att världen hade varit optimal om det bara fanns hon och jag.. Andra människor är överskattat i henne ögon
Idag ska vi ut och vandra 1.2 mil med cornelis i selen. Har hoppats på regn jättelänge (kom massor inatt dock inte tillräckligt) men just idag hoppas jag på uppehåll, vi har ingen jacka som täcker cornelis och selen ordentligt... Dock så har vi engångsregnponchos så får ta med dom, men känns som att det kan bli rätt tätt under!
Håller tummarna för uppehåll! På bonprix har de bärjackor till helt ok priser.
Får man plats med sele under dom eller hur funkar det?
Önskar Ella gjorde det också.. Särskilt just nu! Är på babyshower för svägerskan och jag han hälsa på de andra innan Ella blev så upprörd att vi fick gå iväg.. Hon har inte haft riktigt ro att amma eller så heller. Nu har vi precis hittat en vrå på andra våningen där hon kommit till ro och ammar nu. Bara tagit typ två timmar..O var sånn i sin första utvecklingsfas så jag förstår hur det är. Är så glad att han gillar andra människor, det gör livet lite enklare.
Försöker söva barn i selen. Fungerar ju inte att vara vaken till 23-24...
Nu har vi gått 1.3 mil och vi slapp regn! Sambon bar hela tiden och cornelis var vaken och sov omvartannat
Försöker söva barn i selen. Fungerar ju inte att vara vaken till 23-24...
Härligt!
Ammar du i ergon också? Jag funderar på att testa på det när vi åker till Gotland nästa vecka.
Med första tappade jag i 2mån.Hur länge tappar en hår...?
Jag funderar på att åka till mina gamla hemtrakter igen. Lite rädd för att det blir sinnessjukt långt att köra själv om lillan ballar ur i bilen. Det är 50/50 med hennes åsikter om bilåkning och 65 mil blir långt om det är den dåliga sidan som segrar den dagen...
Med första tappade jag i 2mån.
Nu med Sammy har det ramlat av i 1mån hittills Hade fått supertjockt fint hår igen och nu är det bara tunt och fisigt.
Åka bil långt själv med bebis som är ledsen är sådär kul. Vi ska åka till Jämtland med Sammy om 2,5vecka, 94mil.. Ska bli intressant, vi är i alla fall 2 och vi ska ta en övernattning på vägen. Antingen i husvagn eller i stuga nånstans. Tror det blir jobbigt för dom att sitta nerklämda i ett babyskydd för länge i stöten.
Bär mest i Connectan och den är lite lurig att amma i. Fick hem en Isara i veckan och den var lätt att amma i, Ergon går också men Isaran var lättare.
Hur länge tappar en hår...?
Jag funderar på att åka till mina gamla hemtrakter igen. Lite rädd för att det blir sinnessjukt långt att köra själv om lillan ballar ur i bilen. Det är 50/50 med hennes åsikter om bilåkning och 65 mil blir långt om det är den dåliga sidan som segrar den dagen...