Nu, är ju kallt här
Haha snacka om skillnad, här har det varit 23-25 grader, cornelis har haft shorts och t-shirt idag funkar det inte med tjocktröja o mössa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu, är ju kallt här
Haha snacka om skillnad, här har det varit 23-25 grader, cornelis har haft shorts och t-shirt idag funkar det inte med tjocktröja o mössa?
Skulle vara värmebölja... typ 15 idag.
Kanske ska satsa på bra bärkläder istället.
När jag sett kvällens veterinärräkning. Stora ponnyn har kolik och jag väntar på distriktsveterinären
Här var det 25 grader men eftersom det blåste över ganska ordentligt sjön var det likförbaskat kyligt. Det är inte så att vi sliter ut några sommarkläder.
Kan försöka komma ihåg till i morgonNån här som har skötbord från Ikea och kan mäta tjockleken på kanten längst upp? Funderar på att skicka efter ett sånt skötbordsset med plastkorgar som man hänger på kanten på skötbordet för att ha grejer i, men då jag inte har ett Ikeaskötbord vet jag inte om de passar..
Hua. Hoppas ponnyn (och plånboken) kommer lindrigt undan!
@lil-sis vad är det för typ av ytterkläder du är ute efter? Jag tänker att pop's vindfleeceoverall kanske skulle vara lagom? Tyget är inte särskilt tjockt men skyddar mot vind och så kan man fylla på med vad som behövs under. De är ganska stora i storlekarna. Jag har köpt flera stycken på tradera för max 200:-/styck i nästan nyskick.
@lil-sis vad är det för typ av ytterkläder du är ute efter? Jag tänker att pop's vindfleeceoverall kanske skulle vara lagom? Tyget är inte särskilt tjockt men skyddar mot vind och så kan man fylla på med vad som behövs under. De är ganska stora i storlekarna. Jag har köpt flera stycken på tradera för max 200:-/styck i nästan nyskick.
Dricka rött te innan läggdahs ger tydligen effekt på mjölkproduktionen = jättebomber! så även om dottern sover i över tre timmar och fortfarande sover måste jag ändå upp för att pumpa
Angående skötbort från ikea så kan jag också försöka komma ihåg att mäta @Diremone var har du hittat förvaring? Letar också
@Diremone 22mmKan försöka komma ihåg till i morgon
Är han snuttig eller verkar han inte bli mätt? Testat ta kontakt med amningshjälpen ifall dom har tips?
Är det dags för en ökningsperiod?
Skulle vara värmebölja... typ 15 idag.
Kanske ska satsa på bra bärkläder istället.
När jag sett kvällens veterinärräkning. Stora ponnyn har kolik och jag väntar på distriktsveterinären
Nån här som har skötbord från Ikea och kan mäta tjockleken på kanten längst upp? Funderar på att skicka efter ett sånt skötbordsset med plastkorgar som man hänger på kanten på skötbordet för att ha grejer i, men då jag inte har ett Ikeaskötbord vet jag inte om de passar..
6285kr för en timmes besök. Hu. Typ hälften är resekostnad.
Tur att jag beställde overallen innan räkningen kom.
Inga nya bärdon denna månad Ponnyn är som vanligt iaf.
V har badat med stor förtjusning och ligger nu och snuttar, naken och jättenöjd