Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för nåt?
Ett te med fänkål, kummin och anis. Ska hjälpa mjölkproduktionen. Jag var skeptisk först men känner att jag behöver prova allt jag kan. Och det verkar som det funkar. Jag köpte färdiga påsar men kommer nog köpa kryddor och göra eget istället så fort paketet är slut.
Är så vansinnigt trött på att behöva komplettera målen med ersättning. Och jag tycker att jag borde ha mjölk så det räcker åt honom.
Ett te med fänkål, kummin och anis. Ska hjälpa mjölkproduktionen. Jag var skeptisk först men känner att jag behöver prova allt jag kan. Och det verkar som det funkar. Jag köpte färdiga påsar men kommer nog köpa kryddor och göra eget istället så fort paketet är slut.
Är så vansinnigt trött på att behöva komplettera målen med ersättning. Och jag tycker att jag borde ha mjölk så det räcker åt honom.
Livsmedelsverket avråder från fänkålste så jag skulle inte dricka så mycket.
https://www.livsmedelsverket.se/matvanor-halsa--miljo/kostrad-och-matvanor/ammande (Nästan längst ner.)
Hur smakar det där teet? Låter inte så gott
Livsmedelsverket avråder från fänkålste så jag skulle inte dricka så mycket.
https://www.livsmedelsverket.se/matvanor-halsa--miljo/kostrad-och-matvanor/ammande (Nästan längst ner.)
Jag drack lättöl för att öka produktionen, funkade faktiskt. Hade iofs mycket mjölk innan (men behövde öka, minns inte nu varför dock) men efter lite lättöl-diet så typ exploderade mjölkmängden. Iskall så var det faktiskt gott, eller drickbart iaf + man vänjer sig.
Det smakar hö. Inte alls gott men va gör man inte.
De avråder eftersom det inte forskats på området. Det var bvc som rådde mig att prova det. Vad har har kunnat läsa mig till så är den mängden jag får i mig per dag inre farlig.
Jag har tänkt testa det. Hur mycket drack du per dag?
*delvis kl*
Ännu en lugn eftermiddag med en mätt och belåten bäbis. Känns helt otroligt.
Aaahhh hon äter heeeela tiden känns det som. Sju veckor imorgon, har inte koll på språng och sånt.. Kanske är det som spökar.
En sån glasflaska/dag i några dagar. Tror jag drack Heineken? Grön flaska iaf, det är väl 33 cl i en sån. Eller 50, nu blev jag osäker.
Ååhh dem va bra! Vi kom fram rill att dottern hoppade från 4,5 års arg perioden direkt till lilla tonåren. Hon fyller 6 i decJag brukar kika här, både ökningsperioder och utvecklingssprång på samma ställe
https://www.google.se/amp/s/hippiem.../11/13/liten-kalender-for-bebisarsmabarn/amp/
Skulle gissa på 6-veckors ökningsperioden då
Ååhh dem va bra! Vi kom fram rill att dottern hoppade från 4,5 års arg perioden direkt till lilla tonåren. Hon fyller 6 i dec
Mjölkprovokation börjar idag. Ångesten är total.
Usch vad jobbigt för er. Men skönt att ni vet nu så ni kan jobba utifrån det.Efter en kräk och magknipsfest hela morgonen kan vi nog konstatera att barnet inte tål mjölkprotein... Nu har han äntligen däckat i min famn. Vågar knappt andas.
Fasen va jobbigt och stackars litenEfter en kräk och magknipsfest hela morgonen kan vi nog konstatera att barnet inte tål mjölkprotein... Nu har han äntligen däckat i min famn. Vågar knappt andas.