Något... Maken sitter och mumsar sallad och har bullat upp med kexchokladÄr du hungrig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Något... Maken sitter och mumsar sallad och har bullat upp med kexchokladÄr du hungrig?
GrattisI morse kl 05.03 föddes vår lilla dotter 50 cm lång och 3780 g. BF var igår så hon var ganska punktlig.
Hade en märklig känsla i kroppen under gårdagen och kände av första värken vid 00. Ringde förlossningen vid 02.30 som tyckte att jag skulle börja bege mig trots att värkarna inte var jätteonda eller väldigt täta men det var precis samma scenario med den andra dottern som föddes hemma. Kom in vid 03.30 och var då öppen 7 cm. Fick ligga med CTG i 30 min och sen in på förlossningsrum där BM tog håll på hinnorna. Efter det dröjde det inte många värkar innan krystvärkarna satte fart och hon kom ut. Sprack inget, så skönt att slippa sy. En riktigt riktigt bra förlossning och vi har blivit så väl behandlade på SÄS.
Stort grattisI morse kl 05.03 föddes vår lilla dotter 50 cm lång och 3780 g. BF var igår så hon var ganska punktlig.
Hade en märklig känsla i kroppen under gårdagen och kände av första värken vid 00. Ringde förlossningen vid 02.30 som tyckte att jag skulle börja bege mig trots att värkarna inte var jätteonda eller väldigt täta men det var precis samma scenario med den andra dottern som föddes hemma. Kom in vid 03.30 och var då öppen 7 cm. Fick ligga med CTG i 30 min och sen in på förlossningsrum där BM tog håll på hinnorna. Efter det dröjde det inte många värkar innan krystvärkarna satte fart och hon kom ut. Sprack inget, så skönt att slippa sy. En riktigt riktigt bra förlossning och vi har blivit så väl behandlade på SÄS.
Något... Maken sitter och mumsar sallad och har bullat upp med kexchoklad
I morse kl 05.03 föddes vår lilla dotter 50 cm lång och 3780 g. BF var igår så hon var ganska punktlig.
Det hade ju inte varit för mycket begärt egentligenVilken ohemul orättvisa
Han borde solidaritetsfasta med dig tycker jag
Tror jag ska ta upp den frågan med min man ikväll faktiskt..
Åka Gävle-Knivsta (Ca 10 mil) med övernattning och sedan hem igen på Lördag ensam båda vägarna med 18 dagar kvar till BF. Vansinne eller är det görbart? Jag får lappsjuka av att sitta hemma ensam och behöver få träffa folk, skratta med vänner. Har en del sammandragningar och förvärkar dock.. Är jag galen om jag ger mig iväg?
I morse kl 05.03 föddes vår lilla dotter 50 cm lång och 3780 g. BF var igår så hon var ganska punktlig.
Åka Gävle-Knivsta (Ca 10 mil) med övernattning och sedan hem igen på Lördag ensam båda vägarna med 18 dagar kvar till BF. Vansinne eller är det görbart? Jag får lappsjuka av att sitta hemma ensam och behöver få träffa folk, skratta med vänner. Har en del sammandragningar och förvärkar dock.. Är jag galen om jag ger mig iväg?
När jag opererades så fastades jag i 17 timmar, fast jag eg bara hade behövt 9. Kan säga den mackan jag fick sen vände i magen direktDet hade ju inte varit för mycket begärt egentligen
Jag börjar snart knapra på droppslangen...
Stort grattis till dottern!I morse kl 05.03 föddes vår lilla dotter 50 cm lång och 3780 g. BF var igår så hon var ganska punktlig.
Har fastat i 16 nu Lite småtrist faktiskt.När jag opererades så fastades jag i 17 timmar, fast jag eg bara hade behövt 9. Kan säga den mackan jag fick sen vände i magen direkt
Det suger... Hoppas du kommer in snart så du får en go macka senHar fastat i 16 nu Lite småtrist faktiskt.
Åkte och hämtade basen till babyskyddet( av någon anledning skickades det i ett annat paket än babyskyddet och resten), va in en sväng på apoteket och in i mataffären. Nu har jag så jäkla ont i benet hela vägen ner i foten att jag knappt kan stödja på det. Jag som lovat dottern att vi ska baka kanelbullar efter dagis idag Jäkla skit foglossning!! Nu får ingen komma ut så jag slipper ha ont nåt mer.!