Dagen är inne! Vi är installerade på bb och ska snart få träffa Filippas lillebror/syster
Tack för er stöttning på vägen
Lycka till idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagen är inne! Vi är installerade på bb och ska snart få träffa Filippas lillebror/syster
Så underbartDagen är inne! Vi är installerade på bb och ska snart få träffa Filippas lillebror/syster
Är du hungrig?Tack för alla lyckönskningar snittet blir troligtvis i eftermiddag. Men förhoppningsvis tidigare
Tack för alla lyckönskningar snittet blir troligtvis i eftermiddag. Men förhoppningsvis tidigare
I morse kl 05.03 föddes vår lilla dotter 50 cm lång och 3780 g. BF var igår så hon var ganska punktlig.
Hade en märklig känsla i kroppen under gårdagen och kände av första värken vid 00. Ringde förlossningen vid 02.30 som tyckte att jag skulle börja bege mig trots att värkarna inte var jätteonda eller väldigt täta men det var precis samma scenario med den andra dottern som föddes hemma. Kom in vid 03.30 och var då öppen 7 cm. Fick ligga med CTG i 30 min och sen in på förlossningsrum där BM tog håll på hinnorna. Efter det dröjde det inte många värkar innan krystvärkarna satte fart och hon kom ut. Sprack inget, så skönt att slippa sy. En riktigt riktigt bra förlossning och vi har blivit så väl behandlade på SÄS.