Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hos min kompis började det också ned ont i ländryggen . Hon trodde också på nåt 'som hör till' , men det var ju värkar
Nu gick inte vattnet på något av de tre barnen så eftersom det var första så visste hon ju inte att det faktiskt hade startat
Mitt började med sjukt ont i ryggen kl 03 4 dagar innan bf. Hade så ont, inget hjälpte. Typ 1630-17 kom vi in på förlossningen och 20.09 föddes vår dotter med kejsarsnitt så det gick snabbt. Så det kanske är på gång
Ryggvärken gick över igår kväll, tyvärr. Var helt säker på att något skulle starta inatt, men jag sov som en stock hela natten. BF idag, och just nu tror jag att hon planerar att stanna inne till 18-årsdagen.
Grattis!!! Så skönt att det gick så braJag har också fått min idag med planerat snitt. Kl 12:22 kom en tjej ut på 3538 gram och 50 cm lång. Kom igång med amningen direkt, skrek direkt och allt är jättebra hittils. Jag klarar mig på alvedon och har varit uppe o gått endel. :-)
Hoppas att det drar igång snart för dig @KattenKorven med BF idag. Har lite dålig koll på listan, är det fler som har BF i dagarna?
Samma här, noll tecken! förutom arg och stingslig men det antar jag räknas som normalt när man är i vecka 39 haha. Hur länge får man gå över i ditt landsting @KattenKorven? Var hos bm idag och hon sa att på mitt nästa besök, i vecka 40+6 så får man remiss till överburenhetskontroll och igångsättning senast 41+6. Kul med tre veckor dit men lika bra att sluta hoppas på ngt annat..Jag tror att det är jag och @Ottisen som står på tur härnäst, om jag inte minns fel. Och här händer det absolut ingenting, så jag har börjat förlika mig med att jag kommer gå över med två veckor och väga ca 200 kilo innan ungen behagar komma ut.
Samma här, noll tecken! förutom arg och stingslig men det antar jag räknas som normalt när man är i vecka 39 haha. Hur länge får man gå över i ditt landsting @KattenKorven? Var hos bm idag och hon sa att på mitt nästa besök, i vecka 40+6 så får man remiss till överburenhetskontroll och igångsättning senast 41+6. Kul med tre veckor dit men lika bra att sluta hoppas på ngt annat..
Nu ska jag ut och stängsla hage och imorrn väntar sjösättning av segelbåten. Maj var inte helt optimalt planerad kan jag lova. Min käre sambo lovade att fölvaka om det skulle bli helt katastrof med allt iaf. Tur att man har honom mitt i all denna otymplighet och "misär".