Vårföräldrar 2016 del 4

Låter som det snart kommer lite fler bebisar i tråden nu :)
Innan idag tänkte jag tillbaka (precis som om det va flera år sen) när barnen kom ut, när vi fick dom hos oss, dagarna på bb, den konstiga känslan att komma hem med två barn, första besöket där VI fick visa upp VÅRA barn! Nu känns allt så naturligt o precis som vi aldrig haft det på något annat sätt.

Jag kan bara säga vad alla andra sagt till mig innan, -NJUT av första tiden! Den är verkligen magisk, o försvinner så fort! :heart

Puss på er!

Åh idag är en sån där deppdag:( Måste orka lämna in mina två sista projekt men jag oooorkar inte. Vill bara ligga och grina i sängen hela dagen. Kan inte bara ungen komma ut så att man kan bli normal igen? Inser att det kan vara 3 veckor kvar dessutom:( Har ont i huvudet och vill ha en treo (enda som hjälper tycker jag) men inte ens det kan man få unna sig:( Varför ska de stanna kvar i magen så himla länge? Kan de inte alltid bara komma in bf? Så fort han är ute ska jag dricka hundra treo känns det som idag, det är min största craving just nu.

Åh idag är en sån där deppdag:( Måste orka lämna in mina två sista projekt men jag oooorkar inte. Vill bara ligga och grina i sängen hela dagen. Kan inte bara ungen komma ut så att man kan bli normal igen? Inser att det kan vara 3 veckor kvar dessutom:( Har ont i huvudet och vill ha en treo (enda som hjälper tycker jag) men inte ens det kan man få unna sig:( Varför ska de stanna kvar i magen så himla länge? Kan de inte alltid bara komma in bf? Så fort han är ute ska jag dricka hundra treo känns det som idag, det är min största craving just nu.

Vet hur du känner dig! Man blir ju tokig av att gå och vänta och inte ha ett säkert datum att se fram emot. :( Själv har jag sån envis jäkla foglossning att jag knappt kan sova och drömmer om att få ta Voltaren mot smärtan i höfterna. Har typ gått och gett vår tub med Voltaren-gel lystna blickar senaste veckan. :cautious:

Vet hur du känner dig! Man blir ju tokig av att gå och vänta och inte ha ett säkert datum att se fram emot. :( Själv har jag sån envis jäkla foglossning att jag knappt kan sova och drömmer om att få ta Voltaren mot smärtan i höfterna. Har typ gått och gett vår tub med Voltaren-gel lystna blickar senaste veckan. :cautious:
Hahaha, skönt att man inte är ensam om knarkardrömmar:) men sen får man väl inte ta på hundra år för att man ammar?:(

Hur känns det för dig nu? Känner du av några tecken?

Hahaha, skönt att man inte är ensam om knarkardrömmar:) men sen får man väl inte ta på hundra år för att man ammar?:(

Hur känns det för dig nu? Känner du av några tecken?

Justja, amningen kanske hindrar. Måste kolla upp det!

Jag har haft ont i ländryggen sen igår kväll och utgick först ifrån att det bara var min foglossning som blivit extra jävlig... men jag har fortfarande ont trots att jag sovit och sen bara vilat i soffan. Så jag googlade och tydligen kan det i vissa fall vara tecken på att förlossningen närmar sig! :up: Men det kan naturligtvis också bara vara en normal gravid-åkomma och inte betyda någonting. :down: Blir galen av den här ovissheten! :arghh:

Jag har haft ont i ländryggen sen igår kväll och utgick först ifrån att det bara var min foglossning som blivit extra jävlig... men jag har fortfarande ont trots att jag sovit och sen bara vilat i soffan. Så jag googlade och tydligen kan det i vissa fall vara tecken på att förlossningen närmar sig! :up: Men det kan naturligtvis också bara vara en normal gravid-åkomma och inte betyda någonting. :down: Blir galen av den här ovissheten! :arghh:
Hos min kompis började det också ned ont i ländryggen . Hon trodde också på nåt 'som hör till' , men det var ju värkar :p
Nu gick inte vattnet på något av de tre barnen så eftersom det var första så visste hon ju inte att det faktiskt hade startat :p

Mitt började med sjukt ont i ryggen kl 03 4 dagar innan bf. Hade så ont, inget hjälpte. Typ 1630-17 kom vi in på förlossningen och 20.09 föddes vår dotter med kejsarsnitt så det gick snabbt. Så det kanske är på gång ;)

Idag blev Stina två månader, inte klokt vad tiden rusar...

Jag har haft en rejäl svacka så jag skriver inte så aktivt här, men jag läser allt och håller mina tummar för er som har bebisar kvar på insidan än..

Jag har också fått min idag med planerat snitt. Kl 12:22 kom en tjej ut på 3538 gram och 50 cm lång. Kom igång med amningen direkt, skrek direkt och allt är jättebra hittils. Jag klarar mig på alvedon och har varit uppe o gått endel. :-)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 356
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 607
Senast: Badtz Maru
·
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka