Apropå att sexa igång någonting, hur gick det
@Lazy Lady?
Jag tänkte jag skulle sexa upp sambon i förrgår. Började med att jag försökte mig på en sista rakning av fiffin sittandes på toalettstolen liksom sneglandes över magen från sidan sådär, sjukt bekvämt....
Det resulterade givetvis i att jag skar mig lite snyggt och blödde rätt ordentligt men skit i det och skam den som ger sig så efter en halvtimme eller så hade jag väl lyckats tillräckligt för att vara nöjd med mitt jobb!
Sen var det bara det där sexandet kvar. Jo.. Det gick ju bra och så, förutom att det kändes som att sambon kom åt något (typ som en kant
) och fiffin tyckte det var oerhört irriterande så nu har jag varit svullen och öm i ett dygn
Dessutom satte det igång världens jäkla sammandragningar/förvärkar och om jag inte sett helt fel så har det även kommit ut en och annan liten liten bit av slemproppen när jag kissat igår och idag. Åh, man kan ju inte annat än att känna sig som sexigast i världen
För övrigt är det roligaste som finns nu när man ska sexa att vi varje gång måste ställa oss frågan "vilken ställning ska vi prova idag då?" och inte av en sån där rolig experimentell anledning utan helt enkelt eftersom typ inga funkar längre. Antingen gör det ont, magen är ivägen, går inte att sära på benen ordentligt eller något annat konstigt man aldrig behövt tänka på förut