Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror man ska söka innan den 20 eller nåt sånt för att få utbetalning samma månad. Annars blir det månaden efter.Fast hjälp, vaddå sökt föräldradagar förresten? Gör man det i förväg? Hur fungerar det hela eg? Om man gör det i förväg så får man pengarna "rätt månad" då kanske? Men om man gör det i efterhand så får man vänta?
Men först måste man skicka in den där blanketten som arbetsgivaren ska fylla i? För att liksom ens kunna få "egna sidor"?Tror man ska söka innan den 20 eller nåt sånt för att få utbetalning samma månad. Annars blir det månaden efter.
Fast hjälp, vaddå sökt föräldradagar förresten? Gör man det i förväg? Hur fungerar det hela eg? Om man gör det i förväg så får man pengarna "rätt månad" då kanske? Men om man gör det i efterhand så får man vänta?
Men först måste man skicka in den där blanketten som arbetsgivaren ska fylla i? För att liksom ens kunna få "egna sidor"?
Aa, inkomst osv!Men först måste man skicka in den där blanketten som arbetsgivaren ska fylla i? För att liksom ens kunna få "egna sidor"?
Visst känns det så olidligt tråkigt och omständigt att kolla upp det att man knappt orkar? :PHur gör en egenföretagare.. Vi har inte ens kollat på dom sidorna på FK Det kanske man skulle ta och göra? Sambon ska ta en månad först och jag ska vara hemma utan ersättning första tiden.
Visst känns det så olidligt tråkigt och omständigt att kolla upp det att man knappt orkar? :P
Så gör jag också.Tex nu när jag sökte så sökte jag för mellan 21 mars - 20 april och då kommer pengarna den 26 april (dom kommer 25,26,27 beroende på vilken dag du är född).
Så gör jag också.
Ansöker månad för månad, tycker det är smidigt då jag enkelt kan reglera vilken summa jag kommer få vs vilka utgifter vi har.
Och då ansöker ni på hemsidan innan den 20:e april bara? Så betalar de ut så snabbt? Låter ju hur snabbt och smidigt som helst, nästan så man blir chockad att det kan vara så smidigt i SverigeTex nu när jag sökte så sökte jag för mellan 21 mars - 20 april och då kommer pengarna den 26 april (dom kommer 25,26,27 beroende på vilken dag du är född).
Jag brukar ansöka i början på månden, har satt mitt egna datum att göra det innan den tionde. Minns inte när brytdatumet är för att få utbetalt samma månaad även fast jag läste det typ igårOch då ansöker ni på hemsidan innan den 20:e april bara? Så betalar de ut så snabbt? Låter ju hur snabbt och smidigt som helst, nästan så man blir chockad att det kan vara så smidigt i Sverige
Och då ansöker ni på hemsidan innan den 20:e april bara? Så betalar de ut så snabbt? Låter ju hur snabbt och smidigt som helst, nästan så man blir chockad att det kan vara så smidigt i Sverige
Nu får det gärna komma fler vårbebisar
Min parvel är 5 veckor idag och jag försöker räkna ut hur jag ska kunna vara hemma till augusti 2017 utan att sambon ska kompromissa bort sin jänkare igen. Den skulle nämligen lackas i vintras men det blev en åkgräsklippare för de pengarna istället, så den är tänkt att lackas nu i vinter och jaa det kostar en slant även om sambon gör allt själv Vet ni hur länge ni ska vara hemma?
Jag brukar ansöka i början på månden, har satt mitt egna datum att göra det innan den tionde. Minns inte när brytdatumet är för att få utbetalt samma månaad även fast jag läste det typ igår
Kan det vara den femtonde kanske?
Och då ansöker ni på hemsidan innan den 20:e april bara? Så betalar de ut så snabbt? Låter ju hur snabbt och smidigt som helst, nästan så man blir chockad att det kan vara så smidigt i Sverige
Äsch där föll ju smidigheten med en månads laggande hade passat mitt jobb så bra att kunna ansöka sent och bara få pengarna direkt.. Men det var nog för bra för att vara sant helt enkeltDom har rätt till 30 dagars handläggningstid så jag ansöker en månad i förväg för att vara säker på att pengarna kommer i tid. Så för att få pengarna i april så skickade jag in ansökan om 21 mars - 20 april den 20 mars. Har alltid fått pengarna i tid. Och ansöker på hemsidan.