Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter nästan två veckor på förskola har H fått magsjuka och maken är hemma och VABar....
Äldsta dottern har en sån minigran på sitt nattduksbord. När den ställdes fram blev E helt fascinerad och hämtade den och tyckte den var såååå fin!
Men det räckte att säga "Jag vet att du tycker den är fin men du får bara titta på den inte bära runt på den" och sen dess har hon inte rört den Funkar med grejerna på tvrumsbordet också. Än så länge
Tips på dryck till barn som dricker för lite? Dricker i dagsläget mjölk och vatten och vill inte börja med sötad dryck. Kan det räcka att smaksätta med citron/lime etc kanske?
Efter nästan två veckor på förskola har H fått magsjuka och maken är hemma och VABar....
Lider med dig! Har haft ett sånt element bredvid mig hela veckan. Stackars barnet har haft feber sen i söndags. Börjar bli tröttsamt nu så jag hoppas hon blir frisk snart.Vaknade inatt av att jag låg bredvid en kamin som ändå ville ha täcket på sig, trodde seriöst att ongen skulle brinna upp. Hej feber! 39,2 i morse men ändå vid gott mod. Maken vabbar, jag sitter på campus och försöker producera examensarbete.
Kalla pannkakor kanske? Pannkakor och plättar är favoritmaten hos oss.L har betydligt mindre feber idag (hur mycket mindre vet jag inte, tempar inte så länge det går åt rätt håll) men har absolut inte velat äta. Undrar om hon kan ha en eller ett par tänder på gång? Hon dricker gärna och jag har fått i henne en glass (ungen var hungrig men efter att ha testat typ sju av favoritgrejerna blev goda råd dyra), så kalla grejer som inte behöver tuggas så mycket verkar funka. Någon som har bra tips på kall mat som är lätt att tugga?
Bananpannkakor fungerar alltid här ☺L har betydligt mindre feber idag (hur mycket mindre vet jag inte, tempar inte så länge det går åt rätt håll) men har absolut inte velat äta. Undrar om hon kan ha en eller ett par tänder på gång? Hon dricker gärna och jag har fått i henne en glass (ungen var hungrig men efter att ha testat typ sju av favoritgrejerna blev goda råd dyra), så kalla grejer som inte behöver tuggas så mycket verkar funka. Någon som har bra tips på kall mat som är lätt att tugga?
L har betydligt mindre feber idag (hur mycket mindre vet jag inte, tempar inte så länge det går åt rätt håll) men har absolut inte velat äta. Undrar om hon kan ha en eller ett par tänder på gång? Hon dricker gärna och jag har fått i henne en glass (ungen var hungrig men efter att ha testat typ sju av favoritgrejerna blev goda råd dyra), så kalla grejer som inte behöver tuggas så mycket verkar funka. Någon som har bra tips på kall mat som är lätt att tugga?
Vi fick penicillin i fredags. Öroninflammation :-(
Men hon är fortfarande dålig, haft feber i en vecka nu. dessutom har både jag och sambon blivit sjuka.
Det går inte så bra just nu.
Ni som har barn på förskola har de inneskor där och isf vad för sort har ni? Det står på vår lista att ha med och har ingen aning om vilken typ som är bäst
Misstänkt magsjuka här hemma. L är jättelös i magen, det är i princip bara vatten. Arma krake. Lite tur i oturen är det snöblandat regn och grått och slaskigt ute, så vi myser inne med gott samvete. Just nu sitter hon och matar sin mjukiskatt med clementiner.