Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja usch det är verkligen i stunder som dem man prövasLider med dig i dina tankar. Är ju bara en månad sen vår älskade hund chockartat lämnade oss....
Är det helt orimligt att väcka sitt barn för man längtar efter henne? Hon somnade när jag var och red och nu borde vi kramas tycker jag
.
Det gav resultat att stirra på henne intensivtDet har jag lust med ofta! Men försöker hålla mig i skinnet
De dagar jag lägger båda själv eller det är jag som lägger lillan är bäst för då hinner jag pussa båda innan dom somnar. Lägger maken lillan får jag pussa massa innan jag läser för 3 åringen![]()
När kusinerna åkte var H övertrött. Somnade kl 17 och har (med korta matpauser kl 20, 24, 03 & 05) sovit fram till kl 7. Det är uttröttande att lära sig en massa nya saker!Förresten verkar H vara på väg ur dem utvecklingsfas han varit i, för idag har han sovit flera längre stunder. Vi har ätit på restaurang och varit på byggmarknad (vilket H sov sig igenom).
På eftermiddagen var det besök av farbror samt två kusiner. Mysigt! Nästa vecka är det åter till vardagen för oss för då börjar maken jobba igen.
Är det någon annan som har en Kronan city? Vår lille Buddha får inte riktigt plats i mjukliften längre, man får liksom inte riktigt plats att köra ner händerna på sidorna för att lyfta upp honom. Insåg att vi skulle ha köpt liggvagnen, men får tack och lov låna en sådan av ett par kompisar vars bebis inte kommer förrän om någon månad. Han är... stadig... sa barnmorskan sist vi var där!![]()
Träningsvärk en masse var det här
Vi var på kvällspromenad igår. Tyckte att sonen skulle somna av en timmes vagnpromenad klockan åtta på kvällen, men nej då! Men jag och maken konstaterade iaf vad glada vi ska vara att sonen gillar vagnen så bra. Hör av så många att bebisarna hatar att ligga i liggdelen när de kommer till den här åldern och de får byta till sittdelen för att ens komma ut om dagarna. Här gick vi som sagt på en timmes promenad där sonen bara låg och tittade sig omkring. Så han är förlåten för att han inte somnade
Men det vi också funderade på. Vår vagn har funktionen att man kan fälla upp botten i liggdelen där fram till halvsittläge och sittläge. Det finns sele till. Men hur stabil måste sonen kunna vara för att man ska kunna använda det? Man kan ju använda kudde för att det ska bli mjukare. Han kan sitta upp om man håller honom i armarna men är nog långt ifrån att sitta helt själv.
Vi använder sittläget i kombination med kudde så det blir som halvsittande typ. Det gillar hon som hellre sitter i sele så man ser vad som händer.Träningsvärk en masse var det här
Vi var på kvällspromenad igår. Tyckte att sonen skulle somna av en timmes vagnpromenad klockan åtta på kvällen, men nej då! Men jag och maken konstaterade iaf vad glada vi ska vara att sonen gillar vagnen så bra. Hör av så många att bebisarna hatar att ligga i liggdelen när de kommer till den här åldern och de får byta till sittdelen för att ens komma ut om dagarna. Här gick vi som sagt på en timmes promenad där sonen bara låg och tittade sig omkring. Så han är förlåten för att han inte somnade
Men det vi också funderade på. Vår vagn har funktionen att man kan fälla upp botten i liggdelen där fram till halvsittläge och sittläge. Det finns sele till. Men hur stabil måste sonen kunna vara för att man ska kunna använda det? Man kan ju använda kudde för att det ska bli mjukare. Han kan sitta upp om man håller honom i armarna men är nog långt ifrån att sitta helt själv.
Vi har använt sittdelen i ungefär en månad nu, sedan sonen var 3,5Träningsvärk en masse var det här
Skönt att få lite mer utrymme, man inser att det behövs nu när familjen växer@Rhinos jag kom faktiskt relativt långt med "högen med papper som man inte vet om man ska spara eller slänga". Har flyttat runt en del så vi har inte orimliga mängder prylar men det finns helt klart utrymme för att slänga en hel del- ska bli skönt! Just nu handlar det mycket om oro inför veterinärbesöket imorgon, sen blir vi nog något mer strukturerade
.
Vi flyttar från tvåa till trea, och till bättre läge. Vi är fyra personer halva tiden så det kommer nog bli en bra flytt för oss!
Träningsvärk en masse var det här
Har ni börjat med smakportioner?
Yes !Har ni börjat med smakportioner?