Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde även en lista med barnens födelsedatum så att vi lätt kan se hur gamla våra små är .
Nja, inte riktigt ännu. Är inne på att helamma tills han fyller halvåret, men tycker det är intressant att läsa hur andra gör och hur det funkar för att få lite inspiration och tips själv . Det ligger ju inte allt för långt fram i tiden att sakta trappa ner amningen så vi klurar lite hur vi ska göra på bästa sätt. Han är visar inget större intresse av att äta mat själv, även om han uppskattar smakportionerna vi ger honom .
Men det var då väldans!
Oh, var i valet och kvalet att anmäla mig till det. Kan du inte berätta lite mer om hur det gick till och vilka övningar som gjordes?På förmiddagen var jag och sonen på Sats mammaträning (typ cirkelträning). Oj vad roligt (och jobbigt ) det var! Sonen har sovit i 1,5 timme nu så det var väl lite oklart för vem det var jobbigast
Vi ska flytta i månadsskiftet och har väl egentligen massor att göra men med en oroväckande trött hund och en bebis som vill vara med på allt så blir det inte mycket gjort för oss. Vi har haft lite mycket med bilkrock mm på det senaste så det vore skönt med ett litet trollspö som fixade flytten på ett litet kick . Men men, några veckor kvar så vi ska nog hinna.
Oh, var i valet och kvalet att anmäla mig till det. Kan du inte berätta lite mer om hur det gick till och vilka övningar som gjordes?
Vi ska flytta i månadsskiftet och har väl egentligen massor att göra men med en oroväckande trött hund och en bebis som vill vara med på allt så blir det inte mycket gjort för oss. Vi har haft lite mycket med bilkrock mm på det senaste så det vore skönt med ett litet trollspö som fixade flytten på ett litet kick . Men men, några veckor kvar så vi ska nog hinna.
Usch, det låter som om det är för mycket samtidigt! Även jag håller tummarna för att det inte är något allvarligt med hunden, vet hur orolig man är för deras skull.Vi ska flytta i månadsskiftet och har väl egentligen massor att göra men med en oroväckande trött hund och en bebis som vill vara med på allt så blir det inte mycket gjort för oss. Vi har haft lite mycket med bilkrock mm på det senaste så det vore skönt med ett litet trollspö som fixade flytten på ett litet kick . Men men, några veckor kvar så vi ska nog hinna.
@FengurLaugar @glittra tack för omtanken. Jag pendlar mellan att inte ta ut och något i förskott och att förbereda mig på det värsta. Han är ju världens finaste ju .