Rhinos
Trådstartare
Menade bärsjalen, men den är helt klart guld värd. Mitt absolut bästa köp till bebisen hittills !! annars hade det varit trixigt att fixa något ätbart alls .Och här går jag och längtar efter att kunna börja bära sonen i bärsele Nackdelen med minibebis, när vi kom hem hade han 1 kg kvar till minimivikten på selen, spädbarnsinlägg till trots I onsdags var det 600 g kvar, får se vad vikten på bvc säger imorgon!
Fast jag förstår precis vad du menar. Hittills har vi haft turen att sonen faktiskt sover i sitt babynest som vi har i soffan i vardagsrummet om dagarna. Så jag lyckas fixa lunch och koka kaffe och sådant även om man får vara lite flexibel med tidpunkten ibland
Jag har också märkt stor skillnad nu senaste dagarna att sonen är mycket mer vaken. Nu kan han vara vaken 2 timmar i sträck, det hände aldrig i början. En del av den tiden fungerar att ligga nöjd och bara titta sig omkring. Peppar peppar är han väldigt nöjd i vagnen än så länge också, kan ligga i en kvart vaken i vagnen på promenad utan att säga ett pip. Men det känns lite som att det kan ändras snabbt ju mer medveten han blir om världen omkring sig
Vad skönt att han gillar nestet. Är skönt att ha några timmar om dagen då händerna är fria .