Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte alls känt mig tung och otymplig innan men det gör jag nu. Viktuppgång på snart 20kg och väger över 80kg för första gången i mitt liv
@Olina hur går det för dig?
Nu är frågan om man ska orka hålla ihop tillräckligt för att åka på påskmiddag...känns inte så lockande med alla frågor om hur man mår/när den ska komma osv. Speciellt inte med tanke på hur gårdagskvällen såg ut ur smärtsynpunkt.
Är påskmiddagen något du verkligen vill gå på? Om inte så skit i den, säger jag. Jag struntar i allt jag inte känner för just nu, det finns ju knappt ork till det jag vill göra.
Nja inte direkt men fram till igår har jag tänkt att allt som bryter av väntan får ses som positivt men vi var där en sväng i veckan och det var rätt påfrestande. Så troligtvis blir vi hemma, åker till stallet och tar det lugnt hemma sen.
Och hålla koll på katten, som har mycket piggare blick idag
Hehe nä man är inget modelejon för tillfället direkt@Lo_ Här hemma ser jag också ut som en skräphög, dessutom så är jag så himla varm att jag oftast bara går runt i en t-shirt och inga byxor...
Är det nån mer än jag som spiller mat på magen när jag äter?
Kan liksom inte luta mig framåt
Haha ja jag med, magen och tuttarna, ofta går jag emot typ handfatet och sånt också med magen och får fläckar som inte syns från min view uppifrån