Dom första 120 är semestergrundandeHmm, är inte de första 180 dagarna semesterersättningsberättigade?
Minns dåligt, men det står på fk's hemsida
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom första 120 är semestergrundandeHmm, är inte de första 180 dagarna semesterersättningsberättigade?
Minns dåligt, men det står på fk's hemsida
usch ja, jocke tycker vi ska åka till ystad istället (födde där förra gången och det var suuuuper ) men bara det tycker jag är lite väl långt (bor på annat ställe nu).Ah, nä, det är lite långt i det tillstånd vi kommer befinna oss i, tyvärr .
Det är helt ok. Känner mig lite dissad, men jag kommer över det .usch ja, jocke tycker vi ska åka till ystad istället (födde där förra gången och det var suuuuper ) men bara det tycker jag är lite väl långt (bor på annat ställe nu).
Bara tanken på att åka till Halmstad istället får mig att bli blek hahah
Vi kan mötas i helsingborg istället?Det är helt ok. Känner mig lite dissad, men jag kommer över det .
Det går säkert jättebra, ha så kul!Idag ska jag ensam sätta mig på tåget till Göteborg med tung väska, tung tygkasse och en hund. Plus magen Och imorgon ska jag och magen på punkspelning Det ska bli kul men jag har ingen aning om hur jag ska orka
Tror det beror lite på vilket avtal man har. Vissa har lite mer än minimum.Är det någon som vet hur semesterersättningen beräknas på föräldraledighet?
Hallå glöm inte mig hellerDet kan dra igång samtidigt för oss båda, det är helt ok för mig .
Lugnt, du kan också få följa med, du ligger trots allt före mig i listanHallå glöm inte mig heller
Lugnt, du kan också få följa med, du ligger trots allt före mig i listan
Jooo, jag viiiilllllHaha tack, man får inte tränga sig vet du inte om det
Vad har du för mått i vilken vecka?Vart hos BM i dag. SF-måttet har hoppat upp 2 kurvor, kommet jag att få en jättebebis med den här magen?
Har du bytt BM? För mig skilde det jättemycket mellan två BM, fast åt andra hållet. Dvs. jag fick ett mindre mått med min nya .Vart hos BM i dag. SF-måttet har hoppat upp 2 kurvor, kommet jag att få en jättebebis med den här magen?
Hur länge har ni tänkt vara hemma? Vi har planerat som så att jag börjar och är hemma 7 månader, och i sommar är båda hemma 10 veckor tillsammans. I höst går pappan hem och är hemma lika länge.
Förhoppningsvis går jag inte tillbaka till mitt jobb mer än på timmar för att försörja min alternativa plan jag närt och sparat en buffert till under en lång tid. Hoppas kunna jobba på det under sommaren också.
Jag stör mig lite på att vi inte får all jämställdhetsbonus eftersom man tydligen måste dela dagarna 50/50 under ett och samma år. Fånigt, tycker jag.
Ett och samma kalenderår? Det låter ju jättemärkligt. Men märkligt om det även är under ett år oavsett.