ABSOLUT!!!Men ändock, förlossning nr två är väl ändå att föredra ..?
Men man måste ju oroa sig för något......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ABSOLUT!!!Men ändock, förlossning nr två är väl ändå att föredra ..?
SåklartABSOLUT!!!
Men man måste ju oroa sig för något......
Det kan spela stor roll på hur de mäter, så tycker det är bra att hon bokat in besök hos ordinarieBM-besök idag och till min stora glädje har den lilla lagt sig med huvudet nedåt
Barnmorskorna i länet byter arbetsplats med varandra under den här veckan och den nya som vi hade idag tyckte att mitt SF-mått inte följde kurvan som det skulle, så har ett nytt besök inbokat nästa vecka hos min ordinarie barnmorska.
Hade SF 27 i v 29 och idag var det 29 i v 32+0. Vad hade ni i samma vecka och hur stor roll spelar det vem som mäter? Dagens BM tog två raka mått över magen, medan den ordinarie brukar lägga måttbandet utefter hur bebisen ligger.
BM-besök idag och till min stora glädje har den lilla lagt sig med huvudet nedåt
Barnmorskorna i länet byter arbetsplats med varandra under den här veckan och den nya som vi hade idag tyckte att mitt SF-mått inte följde kurvan som det skulle, så har ett nytt besök inbokat nästa vecka hos min ordinarie barnmorska.
Hade SF 27 i v 29 och idag var det 29 i v 32+0. Vad hade ni i samma vecka och hur stor roll spelar det vem som mäter? Dagens BM tog två raka mått över magen, medan den ordinarie brukar lägga måttbandet utefter hur bebisen ligger.
BM-besök idag och till min stora glädje har den lilla lagt sig med huvudet nedåt
Jag har tråkigt i kväll. Ingen lust att ta mig för något, och halsbränna. Kan inte ni som redan fått era barn skriva något om hur söta de är? Alternativt om hur jobbigt det är att amma och byta blöjor? Jag behöver bara nåt att tänka på, spelar ingen roll vad ;-)
Jag har tränat bort amningsnapp två gånger.Någon som har tips till avväning från amningsnapp? Hadde ju varit smidigt om han kunde ta bröstet. Vet inte helt hur jag skall gjöra. Han forstår inte/ klarer inte ta tag tror jag. Jag har försökt med samma bröstet två gånger så det skall väre lättare men han släpper bare. Så har jag kanske inte värdens bästa tålamod så da tar jag på nappen igjen...
Här har vi haft en bra natt. Sov från 20 i går kväll, vaknat vid 22.30. Ammade och vi tog på pyjamas och ordnat för natten. Myste i soffan och somnat vid 24. La honom i sängen. Ammade vid 03, tog tre kvart att somna om. Vaknade vid 07. Då är jag rett nöjd.
Kan ju varit att hon håller på att öka produktionen Flaskor i kylskåpet är dock bra, stör mig som tusan på att jag fortfarande inte hittat min bröstpumpSom sagt äter/småsnuttar lillfröken mycket på kvällarna men hon brukar vara nöjd korta stunder hos pappa när jag kissar/tar mig nåt att äta/lägger storasyster/nattar hästarna men igår var hon otröstlig hos honom! Det var bara jag och mina bröst som gjorde henne nöjd... Riktigt så illa brukar det inte va så hon hade en riktig mammakväll. Ska pumpa lite idag så stackars pappan har nåt att ta till också om det blir lika ikväll Får nog börja ha ett par flaskor i kylskåpet med urpumpad mjölk så det finns sånna här kvällar.
Kan ju varit att hon håller på att öka produktionen Flaskor i kylskåpet är dock bra, stör mig som tusan på att jag fortfarande inte hittat min bröstpump