Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk vad man önskar olika, jag förstår att det är sjukt jobbigt att hålla i deras händer vela tiden när de ska gå, samtidigt önskar jag att S någongång kunde hålla oss i handen istf att bara springa iväg hela tiden, han går ju aldrig åt det hållet vi ska.
Grattis Tor!
Tabea säger fortfarande inte mer än mamma, pappa och danke "på riktigt". Däremot är hon mer vild än tam och rymmer och klättrar på allt. Igår var vi på lekplatsen och blixtsnabbt for hon iväg och klättrade upp på en vippbräda och stod där och småhoppade. Innan jag hann dit (hade tvillingvagnen med Raphael med mig också) så hade hon hängt sig i en metallbygel och svingade glatt fram och tillbaka. *torkar svetten ur pannan* Hoppa trampolin är också kul och gunga förstås. Helst på storebror brädgunga, men med babygungan ger vi henne mer fart, så den är också ganska poppis.
Roligast av allt är dock
1) att hon är jättesnäll med lillebror, fast lite klumpig förstås.
2) hon har helt på egen hand fattat det där med pottan nu. Visserligen signaliserar hon med att säga "äh" och dra i t-shirten - med i huvudsak är hon ju på rätt spår. Den senaste veckan har hon haft flera träffar om dagen! Vi har fortfarande blöja på henne men om hon fortsätter så här så tar vi nog bort den hemmavid snart. Vi har inte pott-tränat eller drillat henne på något sätt utan hon har sett vad vi och storebror gör och velat själv också och då har vi hjälpt henne att ta av kläder och blöja bara. Helcoolt tycker jag.
Ni som laddat ner appar till småttingarna - vad är det för några? Vad heter de - och vad går de ut på?