Du får väl köpa en trådlös avtryckare@vilse Fina bilder! Kul att ha fina bilder på familjen! Tova fotar jag gärna själv men vi pratar om att få till en fin bild på oss alla tre. Kan hunden ta en sån bild?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får väl köpa en trådlös avtryckare@vilse Fina bilder! Kul att ha fina bilder på familjen! Tova fotar jag gärna själv men vi pratar om att få till en fin bild på oss alla tre. Kan hunden ta en sån bild?
Du får väl köpa en trådlös avtryckare
@Zewz jag har varit lite upptagen så jag har glömt att fråga men det går inte så bra med sömnen alltså? Hoppas att ni kan få igång en utredning på det där så man kan få reda på om något stör henne.
@majola: trist med alla sjukdomar! Förstår om du surar ihop på det :/ hoppas att du piggnar till snart.
@vilse fina bilder! Jag skulle nog också behöva mycket trolleri.
Här tog jag upp samtalet om eventuellt syskons vara eller icke vara. Sambon har inte bestämt sig för vad han tycker är en bra åldersskillnad mellan barnen säger han. Jag skulle kunna tänka mig typ snart samtidigt som det där med tiden skrämmer mig. Hur mycket tid måste man avsätta för barnen? Kan jag behålla hästen osv. Det har ju gått så himla enkelt med lilltös egentligen. Jag kan komma igång med ridning, hon går att ha med sig överallt osv. Nästa kanske inte blir lika lätt att ha med att göra?
Lite ot kanske
Någon har rubbat marken under mina fötter förresten. Jag var så himla säker på att jag ville plugga och skaffa ett annat jobb för att jag vill göra något viktigt men nu är jag på fortbildning med jobbet och får det lite skickat i ansiktet att jag kan nog inte göra mycket viktigare saker än att skydda landet jag bor i mot angrepp från personer som vill skada (det lilla...) försvaret vi har. Mer stimulans hade jag ju också önskat men det går ju att lösa om jag blir hundförare t.ex. Det blev lite såhär "jaha... Nu då?" men samtidigt så vore studier rätt trevligt. Plugga på distans och ha tösen hemma längre eller kortare dagar på fsk. Samtidigt får man ju en extra kompetens och kanske kan rekryteras internt med en massa flyt och få vettiga tider. Jag sa faktiskt till sambon att jag kan tänka mig att vara hemmafru på deltid om jag skulle jobba kvar i fält med tiderna jag har och han verkade tycka att det var okej och vi överlever ju egentligen på en lön. Lösa långa dagar och dryga passvändor med färre dagar. Helt okej ändå.. Tror jag.