Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*viftar med varningsflaggorna för känsliga läsare*
Och för att sammanfatta operationen: hellre ett nytt kejsarsnitt. Ty fusan vad jag inte vill göra om det där! Tror inte bedövningen tog som den skulle först men det var inte värre än att jag överlevde det även om det gjorde ont men när jag var på väg därifrån blödde det satan så jag fick vackert vända och gå tillbaka för det mindre fantastiska besöket då säkert en 10-15 minuter ägnades åt att fylla min mutta med lokalbedövning (för att dra ihop kärlen) så jag skakade, svettades och hade hjärtklappning flera minuter efteråt samt att bränna. Huuu. Hade svårt att stå på benen när jag klev ner på golvet Just då ångrade jag mig enormt mycket att jag gick tillbaka. Det var tydligen ett trasigt blodkärl och när man ser en koncentrerad läkare i ena änden som hummar och donar och inte säger mycket mer blir man lite nervös för om det slutar på den mottagningen eller vidare till Karolinska. Ja, så skulle det inte riktigt vara egentligen men när jag frågade om det såg ut som ett slakthus där nere menade läkaren på att så farligt var det inte riktigt. Alltid nåt De lär få droga mig om jag ska göra ett nytt sånt ingrepp.