Vårföräldrar 2013! #6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! #6

:D
hahahaha det var ju skitkul ju! ;-)
*sitter i väntrummet på psyk och skrattar pinsamt högt* :angel:

Lättare att klistra in en skärmdump för jag lyckas inte kopiera texten från Facebook

wpid-screenshot_2013-09-17-13-44-32.png

Jag såg nåt liknande förra veckan. En pappa går och puttar iväg vagnen framför sig, i nedförsbacke på väg in i en tunnel på väl trafikerad cykelbana. Fattar inte varför det ska vara så svårt att bara hålla i vagnen.

Nä är man säker på att vagnen står stilla är det en sak, men här lutade det kraftigt rätt mot vägen och han borde ju ha kännt/märkt att vagnen inte stod still så snart han släppte den! :eek:

Men fyyyy!!!
:-o
Jag tycker våran babyjogger vagn är lite "vinglig" men släppa den..?!? Galet!!!
Ha! Skickade en vänförfrågan till dig också! ;)

Det gick bra på mötet. ;) Jag ska visst utredas mera men det var inte för att jag skratta. ;)

Eller hur! Hoppas han fick sig en tankeställare!
Såg det haha nu kommer även din logg fyllas med mina bajsuppdateringar! ;)

Vilken tur att du inte blev inlagd för skrattandet då ;)

Haha! Vad skönt att det fanns andra förklaringar till utredningen än skratt för sig själv ;)

Har du landat i själva diagnosen nu?

Såg nyss på fb att en bekant till mig höll på att bli av med sin barnvagn idag, med hennes barn sittande i! Hon lämnade vagnen (med sin mamma som tur var men det förstod väl inte tjuven) för att gå och hämta lite frukt i affären och så kom det en tjej och bara grabbade tag i vagnen och försökte gå iväg :o tur att bekantens mamma hade en fot på vagnen och märkte att den höll på att försvinna och sa "vad håller du på med?!" så det inte hände nåt. Fy fan! Jag har tänkt på sånt där efter alla wallanderfilmer jag sett men trodde inte att jag skulle komma i kontakt med det irl... Fruktansvärt!

Apropå bajs så var vi på ikea idag där vi bland annat köpte en antilop stol :) , röd och fin. Nu fattas bara en bra dyna till den.

Men nu till saken (bajset). När vi skulle gå så kände jag lukten. Annars brukar man märka det på honom eller höra. Så det var bara att leta reda på skötrum och in med kundvagn och barnvagn. Det visade sig att det varit bajsexplosion och det hade läckt ut massor längs med ena benet :yuck: . Och alldeles mörkgrönt var det :wtf: Så det var bara att byta alla kläder. Då är det tur man var på ikea som är familjeanpassat. Och tur att det stannat i byxan och inte hamnat i vagnen

Usch ja! Så har man gått och känt sig fånig när man är överförsiktig och släpar med vagnen och flyttat sig inte en meter utan vagnen. Hoppas det inte händer att någon går och plockar upp barnet när man tittar åt ett annat håll bara.. Ska börja sätta fast henne i selen tror jag.

Uff vilken hönsmamma jag är! Jag har stora problem att ta itu med rörande mig själv...

Men så hemskt! :eek: jag är också så där hönsig, man vet aldrig vad för läbbigt folk man kan råka ut för! Vilken tur att det gick bra!

Visst är det underbart när de tajmar det så fint! ;)
Nu när Ylva bajsar nästan varje dag så går jag bara och väntar på att en olycka ska ske när vi är ute :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi hej, kära forum. Jag har sedan ett par veckor varit utsedd som god man åt en släkting som i slutet på mars drabbades av en massiv...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Inte_Ung
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 986
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar