Sv: Vårföräldrar 2013! #6
Det skulle inte jag heller haft råd med!
Särskilt inte nu ...
Kaktus: det började med att jag tyckte att det kändes "konstigt"- sen kände jag att trådarna hängde ner längre än vad som var sagt...!
Jag har haft kopparspiral före och mellan graviditet förut utan problem dock ...
*kl*
Jaha, jag tar väl och övar på att "komma ut ur garderoben då": jag fick beskedet att jag har bipolär sjukdom för ca en vecka sedan.
Jag har varit sjuk sen jag var 15 men klarat av livet ändå... Nu får jag riktad medecin och ... ja typ så.
Jag SkÄMS över att jag är sjuk, samtidigt är det som om ja landat på ett mjukt moln att få svar ...
Jag är fortfarande sjukskriven för insättningen av ny medecin. Sen har inte läkaren varit jättehoppfull om att jag ska vara "heltids-sysselsatt" nån gång igen...
Jag har öppnat en blogg för att kunna skriva fritt om detta. Jag vill vara lite hemlig för att skydda familjen (mycket stigma- liten stad).
Att jag dippat så förbannat nu i sommar beror förmodligen på att jag hade en så tuff graviditet. Själva deppen har jag lyckats få rätsida på, återstår manin, ångesten, och allt annat som följer med på tåget ...
Jag är så glad att Maken är en sån himla stabil och vettig människa/förälder så våra ungar får det de ska även när jag inte kan.