Sv: Vårföräldrar 2013! #6
Zews, det är nog bra att du ger dem lite feedback, du verkar inte ha blivit bra behandlad alls efter snittet.
Klockan, skönt att medicinerna hjälper lite
hoppas att du snart är "på g" igen så du snart kan njuta av tillvaron
går det bättre med fogarna också?
Lew, stressa inte upp dig över att du inte hinner, det gör ingen glad. Rätt vad det är så finns tiden igen. Du kanske kan gå ner och borsta på lillhingsten vid ledig tid åtminstone om du orkar. Bra för själen och vardagslydnad för hingsten
snart kan din tös äta lite mer riktig mat så då kan ju sambon kanske ta hand om henne och du får lite stalltid. Det löser sig ska du se!
Kl
Tösabit har avklarat sin första vända på Grönan!
hon vägrade sova middag på hela dagen och till slut när klockan var ungefär 20 var hon så ledsen (övertrött) att hon äntligen somnade och sov tills vi kom hem vid midnatt. Sambon mötte upp efter jobbet och vi har åkt massa berg och dalbana! Han är inte alltid helt rolig att ha med sig då han kan tycka att sånt är lite trist och massa folk etc. men han tyckte att det var skitkul och var precis som jag väldigt nöjd när vi gick.
Min mamma, styvfar och deras två familjehemsplacerade barn var med och mamma verkade rätt nöjd med att jag tog med mig den ena av grabbarna att åka "farliga" saker som uppskjutet och insane
mötte även upp mammas kusin från Danmark och hennes farbror på 80 bast som satte sig i den där trä-berg och dalbanan. För 10 år sedan åkte han och jag fritt fall så det var väl dags att "förnya" galenstämpeln. Hjärtfel har han också
seg gubbe det där, sån ska jag med bli när jag blir gammal!