Sv: Vårföräldrar 2012 del 2
Ska bli spännande den dagen vi ska till BVC för vägning och mätning igen, blir vid 18 månader alltså i november. Har inte varit där sen i maj, veckan innan hon fyllde 1 år! Hur mycket är det "meningen" att dom ska gå upp på ett halvår? Då vägde hon ca 10,5 och nu när vi vägt henne på badrumsvågen väger hon ca 11,5 med kläder och allt. Mätt henne med tumstock till ca 80 cm :P Känns som hon gått upp lite lite, men är absolut inte mager!
Hur går för era små på dagis?
Den här veckan är Josefins första riktiga vecka och har gått mån-ons 7.30-16.15, tors var hon hos farmor och idag går hon 7.30-16.15. Hon har blivit rätt ledsen mån, tis och ons när jag lämnat henne
Kanske blivit lite mammig när jag jobbat hela sommaren och helt plötsligt lämnar henne på dagis på morgonen istället. Men igår var hon nöjd med hon fick vara hemma med farmor och idag gnällde hon bara lite när jag lämnade henne, inte ledsen
Så idag kändes det bra att åka till jobbet! Ska hämta henne själv sen då jag slutar kl 16 på fredagar, går annars till 17 så hennes pappa hämtar henne vanligtvis.
Nästa vecka går hon bara mån-ons 7.30-16.15, sen hos farmor torsdag och hemma med pappa på fredag