Sv: Vårföräldrar 2012 del 2
*kl*
Nu har Nils sagt sitt första ord enligt sambon.... Ni kan ju gissa vilket det var
*kl*
Nu har Nils sagt sitt första ord enligt sambon.... Ni kan ju gissa vilket det var
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Lukas fyller sex månader idag. men pappan (mitt ex) har inte hört av sig alls idag. blir så ledsen över det, man hör väll ändå av sig och frågar om sitt barn, speciellt en sånhär "speciell" dag(?). (han har varit bortrest till sina föräldrar drygt en vecka nu.)
Hur går det för er andra? Just nu så äter jag inte godis eller fikabröd, får se hur länge det håller-det är inte första gången jag gör ett uppehåll...
Till hans försvar så skulle inte jag heller se 6 månadersdagen som något extra speciellt
Visst kanske jag skulle nämna det till mamma eller kanske ett humorinlägg på FB, men inte mer uppmärksammat än så
Grattis i efterskott på 6 månaders dagen :P
svarar båda lite blandat.Jag tycker man gör det, t.om. min farmor ringde och sa grattis till Nils. Men separationen var helt nyligen, ge det tid så börjar allt förhoppningsvis fungera bättre
Och jag är väldigt avis på dig, Nils vaknar på nätterna och håller låda. Han vill amma och vill inte heller sova själv och vår 120 säng har tydligen krympt under de senaste dagarna.
Och inte att förglömma! Grattis Lukas!
Hur går det för er andra? Just nu så äter jag inte godis eller fikabröd, får se hur länge det håller-det är inte första gången jag gör ett uppehåll...
Jag var tillbaka på vikten rätt snart. Några veckor efter förlossningen låg jag under startvikten.
Men jag gick knappt upp något under graviditeten heller.