Sv: Varför......
Vt verkligen hur du känner, jag var djuptolycklig då jag velat ha barn länge & såg att folk som aldrig ens haft en tanke på att skaffa barn utan helst bara ville supa & festa, började bilda familj.
Var då ihop med en kille som antagligen aldrig kommer skaffa barn eller som kommer mogna först vid 40 då han oxå helst bara ville festa & jag insåg att vi inte kunde leva ihop då jag skulle få vänta så länge att det kanske blir svårt för mej att bli gravid ju äldre jag blir.
Det tog slut, barnproblemet var största orsaken till det & jag träffade en annan som jag nu har en son med, var iofs inte gammal när jag fick sonen, skulle fylla 25 år, men jag har alltid sagt att jag ska ha första barnet vid 25 eftersom jag vil orka med mitt barn & kunna ha valet att skaffa fler om några år utan att vara orolig för att åldern sätter stopp.
Om din kille inte är mogen & du hela tiden måste leva på hans villkor ska du nog tänka på vad du vill prioritera här i livet.
Väntar du för länge kan det bli försent, många ggr har det hänt att mennen låtit kvinnan vänta länge & sedan tar förhållandet slut iaf & det vore trist att vänta förgäves.